رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند خبر داد؛

پلمب 2 واحد تالار پذیرایی و سفره‌خانه سنتی عرضه قلیان در شهر رودهن/ متصدی سفرخانه سنتی با ممانعت از پلمب بازرسان را به انفصال از خدمت تهدید می‌کرد

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از پلمب 2 واحد تالار پذیرایی و سفره‌خانه سنتی عرضه قلیان در شهر رودهن خبر داد و گفت: متصدی سفرخانه سنتی با ممانعت از پلمب مامورین و بازرسان را به انفصال از خدمت تهدید می‌کرد.

رضا میرزاکریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: گشت مشترک بازرسان نظارتی اتاق اصناف با شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، تالارهای پذیرایی به‌منظور بررسی اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

وی افزود: در این گشت نظارتی یک تالار پذیرایی به علت برگزاری مراسم جشن، یک سفرخانه سنتی به‌علت عرضه قلیان و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب و سه سفرخانه سنتی دیگر هم اخطار پلمب گرفتند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند بیان کرد: متصدی سفرخانه سنتی عرضه قلیان از انجام پلمب ممانعت کرده بود و خود را یکی از نیروهای نظامی معرفی می‌کرد.

میرزاکریمی ادامه داد: این متصدی سفرخانه سنتی مامورین و بازرسین را به انفصال از خدمت تهدید می‌کرد که بعد یک ساعت مامورین اتاق اصناف و پلیس امنیت شهرستان دماوند مکان را پلمب کردند.

وی تصریح کرد: به متصدیان واحدهای صنفی مخصوصاً رستوران‌های سنتی، تالارها هشدار می‌دهیم، در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مکان آنها بدون هیچگونه اغماضی پلمب و با متصدیان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا