فرماندار شهرستان دماوند:

پروژه گازرسانی به 14 روستای شهرستان دماوند با سرعت قابل قبولی در دست اقدام می‌باشد/ تعویض کابل‌های برق فرسوده و نصب کابل‌های خودنگهدار در روستاهای دماوند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه پروژه گازرسانی به 14 روستای شهرستان دماوند با سرعت قابل قبولی در دست اقدام می‌باشد، گفت: تعویض کابل‌های برق فرسوده و نصب کابل‌های خودنگهدار در روستاهای شهرستان دماوند در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان دماوند ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و با اشاره به فعالیت 6 ساله‌اش در سنگر بخشداری مرکزی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که طی این مدت در روستاهای بخش مرکزی دماوند مشاهده شد، نبود زیرساخت‌های لازم برای قرار گرفتن در مسیر توسعه بود.

وی افزود: لازمه اولیه توسعه، ایجاد زیرساخت‌هاست؛ مشکلات حوزه آب، برق، گاز و مبلمان روستایی در این توسعه جای می‌گیرند، نبود این ساختارها باعث کاهش انگیزه برای زندگی در روستاهای دماوند شده و جمعیت روستاها سیر نزولی به خود گرفته بود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در این مدت تلاش شد تا مشکلات حوزه آب و برق بسیاری از روستاها رفع شوند، تلاش شد تا با تعویض کابل‌های قدیمی و فرسوده و نصب کابل‌های خودنگهدار در بسیاری از روستاها، نفسی تازه به این مناطق داده شود.

حیدری با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی و زیرساختی خوبی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان دماوند اجرا شد، ادامه داد: در حوزه امنیت با 532 دوربین امنیتی در روستاها، شهرستان دماوند رتبه اول استانی را کسب کرد، در حوزه‌های زیرساختی و بسیاری موارد ارزیابی شده روستاهای بخش مرکزی حرف برای گفتن داشت.

وی تصریح کرد: کلنگ‌زنی گازرسانی به 14 روستای بخش مرکزی دماوند در سال گذشته از اتفاقات بسیار مهم طی 40 سال گذشته تاریخ این شهرستان بود، نبود گاز در شهرستان سردسیر دماوند یک نقطه ضعف بزرگ بود که در دولت تدبیر و امید و همت مسئولان این اتفاق به حقیقت پیوست.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: پروژه گازرسانی به روستاهای دماوند با سرعت قابل قبولی در دست اقدام می‌باشد و امید است بتوانیم تا پایان سال 99 گرمای این نعمت خدادادی را در تمامی منازل روستاها احساس کنیم.

حیدری ادامه داد: روستاهای دماوند در گذشته با کمترین حضور دهیاری‌ها و شوراها مدیریت می‌شد که تلاش شد با جذب اعتبارات استانی توسط بخشداری و دهیاریها و شورا، تعامل و توسعه روستاها را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: بخش عمده امور به خود مردم در روستاها واگذار شد چراکه نیازها را بهتر تشخیص داده و می‌توانند در آن حوزه اعتبارات را هزینه کنند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با ارتقای 15 دهیاری به 37 دهیاری این سیاست مهم را حقیقت بخشیدیم و تلاش کردیم مردم از طریق دهیاریها و شوراها و منتخبان پروژه‌های روستایی را اجرا کنند، همه این اقدامات باعث شد که روستاهای بخش مرکزی در وضعیت خوبی قرار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا