پروژه‌های عمرانی ندامتگاه دماوند به بهره‌برداری رسید

مدیرکل زندان‌های استان تهران پروژه‌های عمرانی ندامتگاه دماوند گفت: زیباسازی و بهسازی محلی که مددجو بایستی بر اساس حکم قضایی مدتی در آن اقامت داشته باشد، عامل مؤثری در تقویت روحیه و نیز ایجاد حس اعتماد به نفس آنان در راستای تغییر رفتارهای مجرمانه و دستیابی به اهداف اصلاحی و تربیتی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدحشمت اله حیات الغیب در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی ندامتگاه دماوند که با حضور معاونین اداره کل، فرماندار، مسئولین حوزه‌های قضایی و مسئولان آن شهرستان برگزار شد، ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای امنیت و اقدامات تربیتی جهت مدجویان اظهار داشت: احساس آرامش خاطر، ارتقای روحیه نشاط و و حس امنیت، یکی از نیازهای مددجویان و مهم‌ترین شاخص کیفیت و زیبایی بصری است.

وی افزود: زیباسازی و بهسازی محلی که مددجو بایستی بر اساس حکم قضایی مدتی در آن اقامت داشته باشد و رسیدگی بیشتر به وضعیت بهداشتی، فرهنگی و نیز اشتغال مددجویان، علاوه بر تحقق اهداف راهبردی سازمان زندان‌ها عامل مؤثری در تقویت روحیه و نیز ایجاد حس اعتماد به نفس آنان در راستای تغییر رفتارهای مجرمانه و دستیابی به اهداف اصلاحی و تربیتی خواهد بود.

مدیرکل زندان‌های استان تهران تأکید کرد: افزایش و توسعه این فضا به ندامتگاه دماوند سبب ارتقاء سطح معنوی و علمی مددجویان می‌شود و بهبود امکانات و فضای فیزیکی زندان ضمن ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی تأثیرپذیری مددجویان از آموزش‌ها را بیشتر می‌نماید.

حیات الغیب نیز در این مراسم با ارائه گزارشی مختصر از روند ساخت اندرزگاه و مجتمع آموزشی، فرهنگی و کارگاهی ندامتگاه دماوند عنوان کرد: مجموعه جدید به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع شامل فضای خوابگاهی، نمازخانه، کلاس‌های آموزشی، کتابخانه، بخش بهداشت و درمان و مجتمع کارگاهی احداث، به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: همچنین علاوه بر اندرزگاه جدید، اتاق مانیتورینگ، سالن ملاقات، سالن کنفرانس و کارگاه خیاطی نیز افتتاح شده، مورد بهره‌برداری گرفت که خوشبختانه با راه‌اندازی این مجموعه، با فضای بسیار مناسب تمام زندانیان دارای تختخواب بوده و دیگر زندانی کف خواب در ندامتگاه دماوند نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا