شهردار رودهن:

افتتاح و بهره‌برداری از 9 پروژه عمرانی شهرداری رودهن در هفته دولت/ احداث پل کابلی روگذر ورودی شهر رودهن با اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی

شهردار رودهن گفت: 9 پروژه عمرانی شهر رودهن به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر 11.5 میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

مهدی کچویی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری در هفته دولت از به اتمام رسیدن هفت پروژه عمرانی و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: تا هفته دولت هفت پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 11.5 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که این حجم پروژه‌ها به همت واحد عمران شهرداری و با نظارت شورای اسلامی شهر رودهن در حال اجرا است.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه‌ای که در دست اقدام است اجرای پل کابلی جهت رفاه حال مردم برای عبور و مرور در منطقه نمیر است که این پل جهت کاهش ترافیک و به منظور راه ارتباطی به کمربندی جنوبی رودهن در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

شهردار رودهن ادامه داد: این پل حدود ۷۰ میلیارد ریال هزینه در بردارد اما رودهن شایسته رفاه و خدمات بهتری هستند، كه اجرای این پل مشکل ترافیک شهری را تا حدود زیادی برطرف می‌کند و همگی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا گوشه‌ای از مشکلات مردم را حل نماییم.

*در برخی از محله‌های رودهن نیز مردم از نبود پارک رنج می‌برند

شهردار رودهن به دیگر پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: اجرای پارک مسکن مهر به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع با هزینه‌ای حدود ۸ میلیارد ریال در دستور کار است.

کچوئی اضافه کرد: در برخی از محله‌های رودهن نیز مردم از نبود پارک رنج می‌برند که این کار انجام شده و اکثر محل‌های رودهن دارای پارک محله‌ای هستند، پارک خیابان شهید سجادیان به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و با هزینه ۶ میلیارد ریالی یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری رودهن در هفته دولت است.

*احداث پارک و محل تفریحی شهرک تازه تأسیس پونا شهر رودهن/ نگاه ویژه‌ای به منطقه لاله صحرا و امامت رودهن در سال جاری خواهیم داشت

وی تصریح کرد: شهرک تازه تأسیس پونا نیز فاقد پارک و محل تفریحی بود که این شهرک تا پایان تابستان جاری دارای فضای تفریحی و پارکی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد ریال خواهد شد.

شهردار رودهن عنوان کرد: نگاه ویژه‌ای به منطقه لاله صحرا و امامت رودهن در سال جاری خواهیم داشت و با هماهنگی‌هایی که انجام گرفته دو زمین فوتبال چمن مصنوعی کوچک به مساحت هزار متر مربع و همچنین یک زمین بازی چند منظوره و با اعتباری بالغ بر ۱٣ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

کچوئی گفت: جهت احداث پروژه‌های فوق نیاز به تملک اراضی از مالکین بود که با توافق طرفین مبلغ ٧٠ میلیارد ریال نیز به این امر تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام هدف ما این است که بهترین خدمات را به همشهریان ارائه دهیم و تک تک مردم به نوعی همکار ما در شهرداری هستند و خود آنها می‌توانند مشکلات را مستقیم به ما ارائه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا