اجرای پروژه دیوار ساحلی در شهر کیلان با اعتبار 2 میلیارد ریالی

عضو کمیسیون عمران شهرداری کیلان از اجرای پروژه دیوار ساحلی از محله فاجان تا اتحاد شهر کیلان با اعتبار 2 میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  حجت‌اله شیر محمد کریمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر کیلان ۸ میلیارد ریال از بودجه سال ۹۸ به پروژه احداث دیوار ساحلی اختصاص یافته است.

وی افزود: فاز نخست این پروژه از ابتدای مردادماه آغاز شده و در این مرحله ۲۰۰ متر از دیوار ساحلی با اعتبار ۲ میلیارد ریال از فاجان به سمت محله اتحاد احداث خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: چشم‌انداز مجموعه مدیریت شهری ایجاد منطقه گردشگری در این محدوده بوده و در صورت تأمین اعتبارهای لازم پس از احداث دیوار ساحلی عملیات زیرسازی، آسفالت و نصب روشنایی جاده ساحلی از سرآسیاب تا محله اتحاد اجرا خواهد شد.

شیر محمد کریمی گفت: در رابطه با محل اجرای فازهای بعدی این پروژه با توجه به ظرفیت‌ها و محدودیت‌های اجرای دیوار ساحلی بر بستر جمع آبرود، تصمیم‌گیری و اقدام خواهد شد.

وی از تمامی مالکین محترمی که در اجرای این پروژه با مدیریت شهری همکاری و همراهی داشتند نهایت تشکر و قدردانی کرد.

عضو کمیسیون عمران شهرداری کیلان گفت: همچنین از سایر مالکان محترم بستر جمع آبرود خواهشمندیم، در راستای تحقق و پیشبرد این پروژه که از پروژه‌های شاخص تعریف شده در شهر کیلان می‌باشد همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا