رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند خبر داد؛

احداث بزرگترین واحد پرورش گاو شیری با ظرفیت 6 هزار راس کل گله در دماوند/ فعال شدن واحد پرورش ماهی امید رودافشان با ظرفیت تولید یک هزار تن ماهی در دماوند

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از احداث بزرگترین واحد پرورش گاو شیری با ظرفیت 6 هزار راس کل گله در این شهرستان خبر داد و گفت: واحد پرورش ماهی امید رودافشان با ظرفیت تولید یک هزار تن ماهی در دماوند فعال شده است.

حسین اردلانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند از احداث بزرگترین واحد پرورش گاو شیری در شهرستان دماوند خبر داد و اظهار کرد: این طرح در صورت تکمیل با ظرفیت ۶۰۰۰ راس کل گله و با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: همچنین ظرفیت اشتغال‌زایی ۵۰ نفر مستقیم و ۱۰۰ نفر غیر مستقیم و استفاده از تجهیزات به روز دنیا از طرح‌های برتر استان تهران و حتی کشور در حوزه دامپروری خواهد بود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با اشاره به فعال شدن بزرگترین واحد پرورش ماهی استان تهران در شهرستان دماوند، گفت: بزرگترین واحد پرورش ماهی استان تهران واقع در رودافشان پس از حدود یک سال و نیم تعطیلی فعال‌سازی و آغاز به کار مجدد می‌کند.

اردلانی گفت: با پیگیری ویژه کارگروه رونق تولید شهرستان دماوند فعالیت واحد پرورش ماهی شرکت امید رودافشان از سر گرفته شد.

وی عنوان کرد: همچنین از تلاش‌ها و مساعدت‌های فرماندار، دادستان و ریاست شبکه دامپزشکی در این راستا تشکر به عمل می‌آید.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: این واحد با ظرفیت تولید ۱۰۰۰ تن ماهی و استفاده از ادوات و تجهیزات بروز از واحدهای برتر کشوری می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا