فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات دماوند خبر داد؛

تلاش در جهت استقرار بیش از 33 پایگاه فعال بسیج در ادارات دماوند/ رونمایی از دستاوردهای چهل سال انقلاب را در دستور کار خواهیم داشت

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان دماوند از تلاش در جهت استقرار بیش از 33 پایگاه فعال بسیج در ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: رونمایی از دستاوردهای چهل سال انقلاب را در دستور کار خواهیم داشت.

سرهنگ حسن مرشدی در حاشیه نشست شورای راهبردی و فرماندهی حوزه بسیج ادارات، کارگری و کارمندان در سالن جلسات ساختمان شماره 2 شهرداری دماوند واقع در منطقه گیلاوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: حوزه بسیج ادارات شهرستان دماوند سابقه چندین ساله دارد و وظیفه آن نقش آفرینی پایگاه بسیج در سطح ادارات است تا شاهد مدیران انقلابی باشیم.

وی افزود: با توجه به چهل سالگی انقلاب با توجه به جلسات و هماهنگی های لازم روز شنبه هفته آتی میزبان فرماندار شهرستان دماوند خواهیم بود و دستاوردهای چهل سال انقلاب را در دستور کار خواهیم داشت.

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان دماوند گفت: پیگیری می‌شود که مسئول هر ارگان یا دستگاه دولتی قادر باشد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گزارش ارائه دهد و در حاشیه نماز جمعه در قالب نمایشگاهی، فعالیت‌ها و دستاوردهای آن نهاد را به نمایش بگذارد.

مرشدی عنوان کرد: بسیج ادارات ضمن خدمت بی‌منت به مردم در راستای رفع آسیب‌ها و معضلات مـوجود در ادارات تلاش می‌کند و تعامل با روسای ادارات در راستای هدف مذکور و رضایتمندی مردم حرکت انقلابی خود را پیش خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در سطح ادارات شهرستان دماوند از بیش از 28 پایگاه فعال بسیج برخوردار هستیم و تعدادی از ادارات همچون ثبت‌احوال که دارای نیروی کم هستند بدون پایگاه بسیج هستند.

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه امیدواریم که در بیش از 33 اداره شاهد حضور پایگاه بسیج باشیم، تصریح کرد: بسیج ادارات در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مأموریت‌هایی همچون ارائه میز خدمت، اجرای برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های بصیرتی، برگزاری نمایشگاه‌ها و… را در دستور کار دارد که در هر اداره‌ای برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا