فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

كشف دپوی کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ريال از ویلایی در روستای مهرآباد رودهن

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از كشف دپوی کالای قاچاق لوازم آرایشی به ارزش ۲۰ میلیارد ريال از ویلایی در روستای مهرآباد بخش رودهن خبر داد.

سرهنگ محمد حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در راستای پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از رونق تولید ملی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی دماوند پس از کسب اطلاعات موثق مبنی بر دپوی کالای قاچاق لوازم آرایشی در مناطق ویلائی روستای مهرآباد مطلع شدند.

وی ادامه داد: ضمن شناسایی دقیق مکان دپو اموال قاچاق و برآورد دقیق با هماهنگی مقام قضایی نسبت به ورود به مکان یاد شده و کشف و ضبط کالای قاچاق و شناسایی و دستگیری عامل آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: در بازرسی به عمل آمده از زیر زمین مکان فوق، مقادیر زیادی لوازم آرایشی که شامل مداد آرایشی، رژ لب جامد، سایه ابرو و رژ لب مایع همگی با نام تجاری بی اکسیلنت ساخت کشور چین کشف و ضبط و سه دستگاه وانت باری نیز توقیف شد که با بررسی کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اموال مکشوفه 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام آگاه انتظامی عنوان کرد: در این راستا مکان دیگر اموال قاچاق دپو شده توسط متهم فوق شناسایی که حسب دستور مقام قضائی اموال در محل تحویل فرد امین شده است.

محمدی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند و در خاتمه خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا ازماموریتهای خطیر نیروی انتظامی است وقاچاقچیان و عوامل ناامنی باید بدانند مأموران جان بر کف پلیس، چشم بیدار و گوش شنوا در اقصی نقاط کشور هستند و همیشه فرصت سودجویی را از آنان خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا