رئیس اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند:

وعده مسئولان جهت اختصاص مکان برای ساماندهی ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند دروغ از آب در آمد

رئیس اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند گفت: وعده مسئولان سال گذشته جهت اختصاص مکانی برای ساماندهی اعضای اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند دروغ از آب در آمد.

محمد رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت:  وعده مسئولان در سال گذشته در خصوص جانمایی به سرانجام نرسید و پیگیری‌های یک ساله در شهرک صنعتی نیز به جایی نرسید و همه وعده‌ها دروغ بود.

وی افزود: با انتخاب رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی یک جلسه در شهرک صنعتی با حضور مسئول شهرک تشکیل شد و قول داده شد که مشکل سند و فضا به زودی حل شود و فضایی که در شهرک صنعتی برای این صنف در نظر گرفته شده است را واگذار خواهند کرد.

*هنوز هیچ اتفاقی برای واگذاری زمین در شهرک بهنام صورت نگرفته است/ در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می‌بریم

رئیس اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند گفت: همچنین قول دادند که موضوع شهرک بهنام در دست پیگیری است و نقشه کشی آن توسط معاون فنی و عمرانی فرمانداری در حال انجام است، اما هنوز هیچ اتفاقی برای واگذاری زمین صورت نگرفته است.

رضایی ادامه داد: در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می‌بریم و نمی‌توانیم هیچ کاری را توسعه دهیم، چرا که در معذورات شدیدی قرار داریم و با هر اقدامی مشمول شکایت نهادها می‌شویم.

*روزانه نزدیک به 400 تا 500 هزار قطعه شیرآلات در منطقه دماوند تولید می‌شود

وی تصریح کرد: میزان تولیدات در روستای اسلام آباد قابل توجه است، روزانه نزدیک به 400 تا 500 هزار قطعه شیرآلات در این منطقه تولید می‌شود.

رئیس اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند در رابطه با صدمات ناشی از کرونا گفت: به طور کلی در سطح بازار لطماتی را به علت شیوع کرونا شاهد شدیم، اجناس ما در بازار و شهرک‌های صنعتی توزیع می‌شوند اما چک‌ها به مشکل برخورده‌اند.

رضایی عنوان کرد: گرانی‌های اخیر نیز مشکلاتی را به تولید وارد کرده‌ است، از سال گذشته تا امروز قیمت مواد اولیه دقیقا دو برابر شده‌ و قدرت خرید برای کارگاه‌ها بسیار کاهش یافته است.

*مسئولان شهرستان دماوند به تولیدکنندگان فقط دروغ می‌گویند و هیچ کمکی نمی‌کنند

وی افزود: این شرایط برای کارگران نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است و هیچ حمایتی را شاهد نیستیم، اگر چرخ این کارخانه می‌چرخد تنها به لطف خداست و مسئولان هیچ کمکی نمی‌کنند.

*فعالیت 45 واحد تولیدی ریخته‌گری و تراشکاری در منطقه دماوند/ مشکل گازرسانی به واحدهای تولیدی در اصطلک دماوند هنوز رفع نشده است

رئیس اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند ادامه داد: در منطقه دماوند 45 واحد تولیدی مشغول به کار هستند، واحدها پراکنده هستند و تعدادی در اسلام آباد، گیلاوند، شلمبه، شهرک صنعتی، اصطلک و… هستند.

رضایی تصریح کرد: مشکل گازرسانی در اصطلک نیز هنوز رفع نشده است علیرغم حضور مسئولان و رسانه‌ها این مشکل برطرف نشده است، فرماندار دستور رفع هرگونه مانع را داده بود اما شهرداری به آنها مجوز نداد.

*زمین‌های کشاورزی اسلام آباد نیز توسط ویلاسازان قطعه بندی شده‌اند/ اخطار و شکایت‌ از تولیدکنندگان به علت آلودگی زیست محیط 

وی گفت: زمین‌های کشاورزی اسلام آباد نیز توسط ویلاسازان قطعه بندی شده‌اند و اخطارها و شکایت‌هایی از محیط زیست به علت آلودگی وارد می‌شود، اما با این شرایط باز هم حرفی نداریم.

رئیس اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند عنوان کرد: در روستای اسلام آباد اصلا نمی‌توانیم توسعه دهیم و امنیت شغلی، مالی و جانی نداریم، نمی‌دانیم مسئولان تا کی می‌خواهند دروغ بگویند و کاری نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا