فرماندار شهرستان دماوند:

وضعیت کنونی روستاهای منطقه دلیچایی با سنوات گذشته قابل قیاس نیست/ شبکه گاز‌رسانی روستایی در منطقه دلیچایی به صورت کامل انجام خواهد شد

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه وضعیت کنونی روستاهای منطقه دلیچایی با سنوات گذشته قابل قیاس نیست، گفت: شبکه گاز‌رسانی روستایی در منطقه دلیچایی به صورت کامل انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در بازدید از روستاهای هویر، دهنار، مومج، لی‌پشت، یهر و کهنک از توابع بخش مرکزی دماوند جهت بررسی مشکلات اهالی اظهار داشت: وضعیت کنونی روستاها با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست و این مرهون پیگیری‌های شبانه‌روزی روسای ادارات است.

وی افزود: مطالبات مردم به‌حق بوده و با استفاده از توانمندی نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

 فرماندار شهرستان دماوند گفت: در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که با کمبود بودجه مواجه هستیم، اما مدیران ما اراده قوی داشته و در کنار مردم خدمت می‌کنند و در صورتی که با تعامل در کنار یکدیگر باشند، مشکل کمبود بودجه برطرف می‌شود.

حیدری تصریح کرد: زمان‌بندی خوبی در خصوص گازرسانی به روستاها در نظر گرفته شده و با وجود صعب‌العبور بودن مسیر و چندین توقف به جهت عدم دریافت مجوزهای راهداری، پروژه با رایزنی‌های شهرستانی در حال انجام است.

وی گفت: شبکه گازرسانی روستایی به صورت کامل اجرا می‌شود و در تلاش هستیم تا گرمای این نعمت الهی مورد استفاده همه اهالی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا