رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند:

کمک 15 میلیون تومانی اداره ورزش و جوانان دماوند برای سیل‌زدگان کشور/ تخصیص بودجه برای احداث خانه جوان در دماوند نیازمند تصویب کمیته برنامه‌ریزی است/ برنامه‌های متنوعی به مناسبت روز جوان در دماوند برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از کمک 15 میلیون تومانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای سیل زدگان کشور خبر داد و گفت: تخصیص بودجه برای احداث خانه جوان در دماوند نیازمند تصویب کمیته برنامه‌ریزی است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  رضا مقدم در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دماوند مشترک با شورای مشورتی جوانان در سال ۹۸ به مناسبت روز جوان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند پیگیری می‌شود احداث خانه جوان است، در حال حاضر اداره راه و شهرسازی زمینی را برای این موضوع در نظر گرفته که امید است در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب شده و اعتبار لازم جذب شود.

وی با اشاره به روز جوان بیان کرد: به این مناسبت برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان دماوند برگزار شد که همایش پیاده روی بانوان با همکاری ادارات دیگر و برگزاری مسابقات در سطح باشگاه‌های شهرستان نمونه‌هایی از آنهاست.

*برگزاری نشست هم اندیشی به مناسبت روز جوان در دانشگاه آزاد دماوند/ بودجه جشنواره‌ روز جوان دماوند به سیل‌زدگان شکور اختصاص یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ادامه داد: نشست هم اندیشی با حضور مدیرکل حوزه مشارکت اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با دانشجویان دانشگاه آزاد در هفتم یا هشتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مقدم بیان کرد: در نظر داشتیم به همین مناسبت جشنواره‌ای را در سطح شهرستان دماوند برگزار کنیم اما به دستور وزیر ورزش و جوانان بودجه مربوطه را صرف مناطق سیل زده کردیم و توانستیم 15 میلیون تومان کالای مورد نیاز سیل زدگان را تهیه و به این مناطق ارسال کنیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در حال دریافت تقویم ورزشی هیئت‌های ورزشی هستیم و هیئت‌ها طبق برنامه مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: جلسات ستاد امور جوانان را باید به طور منظم برگزار کنیم، سال گذشته 10 جلسه برگزار شد اما امسال این تعداد به 6 جلسه کاهش یافته است و در نظر داریم بیشتر جلسات در 6 ماه ابتدای سال برگزار شود.

*اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند آماده خدمت به جوانان و شنیدن مسائل این حوزه در کمیته‌های تخصصی است/ برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان دماوند در سال 98 اجرایی می‌شود

مقدم اضافه کرد: در بخش امور جوانان اداره ورزش آماده خدمت به جوانان و شنیدن مسائل این حوزه در کمیته‌های تخصصی هستیم، مطالبات باید در قالب سمن‌های ورزشی ثبت شود و درصدد هستیم سمن‌ها را با اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی ارتباط دهیم تا برنامه‌ها به موقع اجرا شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با اشاره به اوقات فراغت جوانان ادامه داد: یکی از برنامه‌های این دستگاه ارائه برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان توسط دستگاه‌های عضو است، این دستگاه‌ها باید گزارشات خود را ارائه دهند اما سال گذشته تعداد انگشت شماری از دستگاه‌ها این مهم را اجرا کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا