شهردار دماوند:

هنر و فرهنگ مهمترین ابزار برای ساختن یک شهر خوب است/ انجمن‌های هنری در مسیر پیشرفت و توسعه کهن شهر دماوند تاثیر بسزایی دارند

شهردار دماوند با بیان اينکه هنر و فرهنگ مهمترین ابزار برای ساختن یک شهر خوب است، گفت: انجمن‌های هنری در مسیر پیشرفت و توسعه کهن شهر دماوند تاثیر بسزایی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صبح امروز علی شیوا شهردار دماوند با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند و مسئول نهاد کتابخانه‌های عمومی به همراه  تعدادی از مسئولین انجمن‌های هنری و ادبی  شهرستان دماوند دیدار داشت.

شهردار دماوند رویکرد مدیریت شهری را در این دوره برمبنای و محور فرهنگ و هنر عنوان کرد و گفت: معتقدیم که ساختن یک شهر خوب   در گرو شناخت و پاسداشت فرهنگ و هنر آن شهر است و از این رو مهمترین ابزار مدیریت شهری به شمار می‌رود.

وی افزود: لذا در نظر داریم با تعامل و همکاری و ایجاد بسترهای مناسب در کنار متولیان فرهنگ و هنر و به خصوص جامعه هنرمندان و انجمن‌های هنری و در راس آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند خدمات مناسبی را به شهروندان عرضه کنیم تا در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه کهن شهر دماوند گامی اثر بخش را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا