همایش ارتقای ایمنی راکبین موتور سیکلت در دماوند/ رئیس راهداری دماوند: ۲۰ درصد از حوادث جاده‌ای برای موتورسواران اتفاق می‌افتد

همایش ارتقای ایمنی راکبین موتور سیکلت در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز یکشنبه ۲۹ خردادماه همایش ارتقای ایمنی راکبین موتور سیکلت در شهرستان دماوند به همت اداره راهداری و همکاری آموزشگاه موتورسيکلت میعاد برگزار شد.

در این همایش فرمانده پلیس راه شرق استان تهران، رئیس راهداری دماوند، معاون اداره ورزش و جوانان دماوند و رؤساي پلیس‌راهور و راه دماوند و عضو شورای اسلامی شهر دماوند حضور داشتند.

شورش احمدی خطیر رئیس اداره راهداری دماوند با اشاره به برگزاری همایش راکبین موتور سیکلت اظهار داشت: در این همایش به ۱۰۰ نفر از راکبان موتورسیکلت کلاه ایمنی به منظور ارتقای ایمنی و حفاظت جان این عزیزان اهدا گردید.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۶ الی ۲۰ درصد از حوادث جاده‌ای برای راکبین موتور سیکلت اتفاق می‌افتد بیشتر فوتی‌ها به علت ضربه به ناحیه سر می‌باشد که امیدواریم با برگزاری این همایش حافظ جان راکبین موتورسیکلت باشیم.

رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد وقوع سه مورد فوتی جاده‌ای راکب موتور سیکلت در شهرستان دماوند بودیم‌.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا