هماهنگی لازم با منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان دماوند جهت پیگیری مشکلات شهری و روستایی

چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرستان دماوند با حضور اکثریت اعضا صبح امروز به ریاست مرتضی گل محمدی نائب رئیس شورا در محل دفتر شورای اسلامی شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهری و روستایی شهرستان و تبادل نظر اعضای حاضر موارد ذیل به تصویب رسید.

باعنایت به فرارسیدن ماه محرم وعزاداری سالار شهیدان وبا وجود موج پنجم ویروس منحوس کرونا مقرر شد با هماهنگی شوراهای پایه مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونای شهرستان انجام شود.

با عنایت به ماده (۲) آیین نامه داخلی شورای شهرستان تا مدت زمان تشکیل شورای دوره ششم شهرستان مقرر شد اعضای دوره پنجم همچنان به فعایت خود جهت خدمت به مردم شهرستان کوشا باشند.

با توجه به شروع کار دولت سیزدهم و تنفیذ ریاست محترم جمهوری اسلامی در دولت انقلابی و مردمی و همچنین آغاز کار ششمین دوره شوراهای اسلامی مقرر شد هماهنگی لازم جهت پیگیری مسائل مربوط به شوراها با شورای دوره ششم بعمل آید.

با عنایت به تلاش شورای اسلامی شهرستان درخصوص پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان در دوره پنجم مقرر شد عملکرد شورای شهرستان تهیه و به اطلاع مردم شریف شهرستان برسد.

با عنایت به تاکید مجدد اعضا و همچنین نیاز مبرم شهرستان به آرامستان و اتخاذ تدبیر لازم درخصوص این موضوع مهم مقرر شد با نماینده مجلس و فرماندار شهرستان مکاتبه و پیگیری شود.

با عنایت به فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار ضمن تبریک این روز از کلیه فعالان عرصه خبر و رابطان برتلاش و زحمتکش بین مسئولان ومردم تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان نیز نائب رئیس شورا ضمن اعلام آمادگی شورای فرادستی شهرستان جهت پیگیری مشکلات شهری و روستایی تا آخرین ساعات دوره پنجم، از زحمات اعضای کلیه شوراهای پایه در شهرستان مبنی بر پیگیری و رسیدگی به مشکلات شهری و روستایی تشکر وقدردانی نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا