فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در این شهرستان خبر داد.

مجید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: مانور بزرگ پدافند غیرعامل با مدیریت دبیرخانه شورای پدافند غیرعامل با حضور اعضا در این هفته در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه پدافند غیرعامل و برپایی مانور با محوریت آموزش و پرورش دماوند، هلال احمر و شهرداری ها در برخی مدارس دماوند، رودهن و آبسرد از جمله اهم برنامه‌ها در این هفته خواهد بود.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: علاوه بر این رزمایشی توسط ناحیه مقاومت بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج در یکی از روستاهای بخش مرکزی دماوند برگزار می‌شود.

صفری گفت: در هفته پدافند غیرعامل، کلا‌س‌های آموزشی ادارات آبفای شهرهای پنج‌گانه دماوند، به منظور پیشگیری از هرگونه اقدام خراب‌کارانه احتمالی نسبت به ارتقای نکات حفاظتی و پدافندی مخازن برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این شاهد برگزاری رزمایش قطع برق اضطراری ادارات و آزمایش ژنراتورهای اضطراری آنها توسط اداره برق دماوند خواهیم بود.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی اصول پدافند غیرعامل برای کارکنان و مدیران واحدهای تولیدی نیز از دیگر مواردی است که در هفته پدافند غیرعامل دماوند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا