هفتمین یادواره ۴۰ شهید پاسدار شهرستان دماوند به میزبانی شهر آبسرد

هفتمین یادواره ۴۰ شهید پاسدار شهرستان دماوند همزمان با سالروز عملیات بیت‌المقدس با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا، بسیجیان، پاسداران، روحانیون و آحاد مختلف مردم در شهر آبسرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از ایرنا، سردار رحیم نوعی اقدم روز پنجشنبه در آیین یادواره ۴۰ شهید پاسدار سپاه شهرستان دماوند، اظهار داشت: کسانی که به دنبال انتقام سخت از خون شهید فخری زاده، سردار دلها شهید سلیمانی و دیگر شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس هستید، باید پای صندوق های حضور یابند.

وی با بیان اینکه امروز صفحه دیگری از صفحات حماسه ساز انقلاب اسلامی است، بیان داشت: انتخابات ۲ صفحه دارد که یکی از آن مشارکت مردمی و حضور حداکثری در پای صندوق های رای است و دیگری انتخابی درست که خروجی آن تغییر باشد.

همرزم سردار شهید سلیمانی با اشاره به اینکه ایران طی سالهای گذشته در شرایط سختی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ملت ایران بداند که نتیجه انتخابات باید تغییر باشد و این تغییر در مدیریت، نگاه، ادبیات، جلوگیری از مافیاگری و فساد دیده شود.

سردار نوعی اقدم افزود: باید بدانیم که انقلاب مشکل ندارد بلکه مشکل در انتخاب است و اگر انتخاب ملت ایران منجر به تغییر نباشد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی اضافه کرد: مردم ایران به دنبال تغییر از سوی رهبر معظم انقلاب، دستگاه قضایی، سپاه و غیره نباشند بلکه تغییر در دست مردم است و انتخابی که از صندوق های رای بیرون آید.

سردار نوعی اقدم تاکید کرد: اگر به دنبال استقلال و عزت هستید و می خواهید در مقابل استکبار جهانی بایستید باید تغییر در کشور و مدیریت احساس شود.

وی با تقدیر از عملکرد شورای نگهبان، گفت: در گذشته ایراد می گرفتیم که مردم در شرایط سختی قرار دارند و مدیریت ها ضعیف است اما معتقد بودند که مقصر شورای نگهبان است که افراد را تائید می کند اما امروز شاهد هستیم دیگر این اتفاق تکرار نشده است.

فرمانده جبهه مقاومت اسلامی تصریح کرد: هم دولت امروز و هم دولت آینده بداند، هرکس در هر مسئولیتی در این جامعه قرار می گیرد، روی قایقی نشسته که در خون شهدا شناور است و اگر مسئولان فعلی و آینده از ملت همیشه در صحنه و ایثارگر ایران اسلامی غفلت کند، خداوند پوزه آنان را به زمین می مالد.

همرزم سردار شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی توسط فاسدترین انسان های روز زمین به شهادت رسید و باید این شهادت پیامی داشته باشد که پیام آن وحدت حول محور ولایت، وحدت حول محور مقاومت، وحدت حول محور تعیین سرنوشت و انتخابات و وحدت حول محور نوکری ملت است.

وی بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی مردم اصل، میزان و ولی نعمت هستند و مسئولان در هرجایگاه و مقامی برای این مردم برنامه بریزند و تصمیم گیری کنند باید بداند که نوکران مردم هستند.

سردار نوعی اقدم گفت: امروز برای آنکه روی تار موی کودک کودکستانی شما غبار غم و ناامنی ننشیدند، جان خود را فدا می کنیم و بدانید که ما نوکر شما مردم هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا