نیمه کاره ماندن سالن ورزشی در سادات محله رودهن/ بلاتکلیفی پروژه احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی و کلینیک تأمین اجتماعی در رودهن

mohamad reza asgariعضو شورای اسلامی شهر رودهن از نیمه کاره ماندن سالن ورزشی در سادات محله این شهر خبر داد و گفت: پروژه احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی و کلینیک فوق‌تخصصی تأمین اجتماعی در رودهن بلاتکلیف مانده است که امیدواریم با پیگیری‌های نماینده فعلی هر چه سریع‌تر مرتفع گردد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علیرضا عسگری در نخستین اجلاس فصلی شورای اسلامی شهرستان دماوند در سالن جلسات شهرداری ناحیه ۲ شهر دماوند واقع در منطقه گیلاوند، اظهار کرد: سالن ورزشی نیمه کاره در سادات محله رودهن که در پنج سال گذشته نیمی از آن احداث و 50 درصد آن پیشرفت کرده و مابقی بلاتکلیف مانده است که ما خواستار تکمیل این سالن ورزشی هستیم.

وی افزود: کلینیک تامین اجتماعی در شهر رودهن که دارای مساحت پنج هزار متر مربع است و تامین اجتماعی آن زمین را به مزایده گذاشته بود که با جلسات پی در پی خواستار لغو این مزایده شدیم، زیرا ساختمانی که در این زمین وجود داشت، قرار بود کلینیک تامین اجتماعی در آن ایجاد شود که این نیز ابطل مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن بیان کرد: بیمارستان 100 تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن توسط نماینده مجلس دوره هشتم استارت خورد و این مکان نیز بلاتکلیف است و امیدواریم با پیگیری نماینده فعلی در مجلس شورای اسلامی، این مشکلات مرتفع گردد.

عسگری تاکید کرد: به دلیل قرار گرفتن شهر رودهن در جاده مواصلاتی هراز و فیروزکوه، ایجاد یک بیمارستان از اهم واجبات در این منطقه است.

وی اذعان کرد: بومهن و پردیس هر روز پیشروی می کنند و متاسفانه اداره راه و شهرسازی ما که سابقه 70 سال قدمت دارد، تابلوی شهرستان پردیس را برای آن نصب کردند.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی که زمین آن را مردم رودهن اهدا کردند و ساخت آن نیز به دست مردم بوده است، هم اکنون در شهر بومهن واقع شده که خواستار پیگیری این موضوعات هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا