نقش مهم بلوار یادگار امام(ره) در بهبود ترافیک منطقه گیلاوند

پروژه بزرگ بلوار یادگار امام که در بخش شمالی شهرک مهک قرار دارد از پشت بیمارستان سوم شعبان ادامه می‌یابد و در محل تقاطع اداره راه و شهرسازی به بلوار شهید بهشتی متصل خواهد شد تا در این صورت حجم بار ترافیکی قابل توجهی در این منطقه کاهش می‌یابد.

عباس صفری، شهردار دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: پروژه بزرگ بلوار یادگار امام (ره) یکی از معابر اصلی شهرک مهک می‌باشد که در طرح تفصیلی نیز به عنوان یک رینگ ارتباطی مهم در این شهرک تعریف شده است. این بلوار که در شمالی‌ترین بخش این شهرک قرار دارد، فاز یک منطقه فرهنگیان را به فاز دو و منطقه مهک را به شهرک ولیعصر متصل می‌کند و به همین علت جزء یکی از شریان‌های بسیار حائز اهمیت شهر دماوند است.

شهردار دماوند از ادامه پروژه بزرگ بلوار یادگار امام تا پشت اداره راهداری دماوند خبر داد و گفت: از سوی دیگر با توجه به حجم ترافیکی در بلوار بعثت به این نتیجه رسیدیم که اگر این معبر را از پشت بیمارستان سوم شعبان ادامه و در محل تقاطع اداره راه و شهرسازی به بلوار شهید بهشتی متصل کنیم، احتمالاً بخش قابل توجهی از ترافیک کاسته شده و دسترسی محلی به این بلوار منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه عرض بلوار یادگار امام (ره) قابل توجه است و فعالیت‌های اجتماعی را ممکن می‌کند، یک لاین دوچرخه‌سواری را به عرض سه متر در ضلع شمالی بلوار تعریف کرده‌ایم.

صفری ادامه داد: درصدد هستیم این لاین را ادامه داده و به بلوار شهید بهشتی و سپس به بلوار شورا برسانیم تا به عنوان یک باند دوچرخه‌سواری حداقل 5 یا 6 کیلومتری تعریف شود.

شهردار دماوند لاین دوچرخه‌سواری را یکی از نقاط قوت این بلوار برشمرد و گفت: با احداث این لاین دوچرخه‌سواری، حداقل برخی از خواسته‌های عموم مردم را به لحاظ ورزشی و تفریحی و گردشگری پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا