نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

نقش بزرگ خیرین در ساخت و نوسازی مدارس غیرقابل انکار است/ ساخت ۸ مدرسه جدید در روستاهای دماوند و رودهن توسط بنیاد برکت در دستور کار است

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش بزرگ خیرین در ساخت و نوسازی مدارس غیرقابل انکار است، گفت: ساخت هشت مدرسه جدید در روستاهای دماوند و رودهن توسط بنیاد برکت در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید احمد رسولی نژاد در مراسم افتتاحیه از مدرسه ۶ کلاسه تسنیم ۲ روستای سربندان دماوند با اشاره به اهمیت نوسازی و ساخت مدارس اظهار داشت: کلاس‌های درس در مدارس جدید باید بزرگ‌تر ساخته شوند.

وی افزود: در سربندان و دیگر روستاها مهاجرت معکوس را به عنوان یک هدف دنبال می‌کنیم، با بازگشت مردم از شهرها به روستاها نیاز به مدارس و کلاس‌های بزرگ‌تری در آینده خواهیم داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در ساخت مدارس جدید باید حتما فضایی برای نمازخانه درنظر گرفته شود چراکه نماز ‌خواندن را باید از دوران کودکی به فرزندان آموخت.

 رسولی نژاد عنوان کرد: نقش بزرگ خیرین در ساخت و نوسازی مدارس غیرقابل انکار است و در آینده نیز از این ظرفیت به منظور توسعه مدارس استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) داشتیم و ایشان به بنیاد برکت ماموریت دادند تا پنج مدرسه در دماوند،سه مدرسه در بخش رودهن و دو مدرسه در شهرستان فیروزکوه با توجه به اولویت‌های آموزش و پرورش ساخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا