امام جمعه دماوند:

نظارت و سالم‌سازی در ادارات شهرستان دماوند باید با جدیت ادامه پیدا کند/ راهپیمایی اربعین غبار فتنه را در عراق فرو می‌نشاند

امام جمعه دماوند با بیان اینکه نظارت و سالم‌سازی در ادارات باید با جدیت ادامه پیدا کند، گفت: راهپیمایی اربعین غبار فتنه را در عراق فرو می‌نشاند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دماوند با بیان اینکه در دهه دوم ماه صفر و آستانه اربعین حسینی قرار داریم، اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) زنده کننده اسلام و مسلمین بود و در سال‌های گذشته نهضت حسینی به وسیله اربعین جهانی‌تر شده است.

وی افزود: تا امروز حدود سه میلیون نفر از ایران برای حضور در مراسم اربعین در سمانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و بیشتر شیعیان در این راهپیمایی با شکوه شرکت می‌کنند.

امام جمعه دماوند گفت: راهپیمایی اربعین غبار فتنه را در عراق فرو می‌نشاند و شعار لبیک یا حسین، همیشه وحدت بخش و امید آفرین بوده است.

فتاح دماوندی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با عاشورا و امام حسین (ع) پیوند ناگسستنی دارد و مردم ما با شعار خمینی خمینی تو وارث حسینی قیام کردند.

وی تصریح کرد: نگرش سیاسی به حادثه کربلا و درس‌آموزی از قیام عاشورا سرلوحه دعوت امام خمینی (ره) به انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه دماوند بیان کرد: جنگ تحمیلی با شعار و نوحه‌های عاشورایی اداره شد و فرهنگ عاشورایی الگوی مقاومت و پیروزی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بوده است.

فتاح دماوندی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا یعنی فرهنگ ایثار، مقاومت و ولایتمداری است، گفت: فتنه‌های مختلف در این کشور با عنایت امام حسین (ع) خاموش شد.

*بیانه گام دوم انقلاب با تمسک به آموزه‌های عاشورا و امام حسین (ع) عملی خواهد شد/ در بخش تحقق عدالت و مبارزه با فساد تلاش‌های خوبی در کشور انجام شده است

وی تاکید داشت: بیانه گام دوم انقلاب با تمسک به آموزه‌های عاشورا و امام حسین (ع) عملی خواهد شد و در چهل سال دوم انقلاب باید حسینی فکر کنیم و حسینی عمل نماییم.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه در بخش تحقق عدالت و مبارزه با فساد تلاش‌های خوبی در کشور انجام شده است، گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه برای مبارزه با فساد باید همراه و همگام باشند.

فتاح دماوندی عنوان کرد: اخیراً در سطح کشور به همت دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی مبارزه گسترده‌ای با مفسدین آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه همت و جدیت آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد ستودنی است، افزود: دستگیری چند مفسد در کشور، به معنای فاسد بودن کل نظام نیست و در همه کشورها فساد وجود دارد.

امام جمعه دماوند بیان کرد: فضای مجازی جولانگاه برخی شایعه‌سازان و منفی‌بافان شده است و بازداشت برخی از کارمندان به معنای فساد دستگاه‌های اداری نیست.

فتاح دماوندی اضافه کرد: کارمندان و مسئولان خدوم در شهرستان دماوند بسیار زیاد هستند، اما نظارت و سالم‌سازی باید با جدیت ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: رعایت قانون، برقراری عدالت و تکریم ارباب رجوع از عوامل حفظ نظام است و یک مورد رشوه‌خواری هم برای نظام اسلامی زشت می‌باشد، اما نباید همه ادارات را متهم کنیم.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه حمله ارتش ترکیه به کردهای سوری است، گفت: موضوع جمهوری اسلامی ایران محکومیت این تجاوز است، مردم سوریه هم این تجاوز را تحمل نخواهند کرد.

فتاح دماوندی تصریح کرد: حکایت خیانت آمریکا به دوستانش حکایت ترامپ نیست؛ این خیانت ذاتی شیطان صفتان است.

وی گفت: کردهای سوریه تازه فهمیده‌اند که به آمریکا نمی‌شود، اعتماد کرد و آنها باید به حکومت قانونی کشور خودشان پناه ببرند.

امام جمعه دماوند بیان کرد: ناخشنودی روسیه و ایران از اقدام نظامی ترکیه در سوریه خسارت‌های اقتصادی و سیاسی زیادی برای دولت اردوغان خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا