نشست هماهنگی تمهیدات ترافیکی شهرستان دماوند جهت برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی

تمهیدات ترافیکی شهرستان دماوند جهت برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اندیشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پیرو دستور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، جلسه شورای ترافیک این شهرستان به ریاست رضایی مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور بخشداران مرکزی و رودهن، شهرداران و اعضای شورای ترافیک در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار گردید.

گفتنی است این جلسه جهت هماهنگی دستگاههای متولی جهت برقراری نظم ترافیکی در شهرستان دماوند جهت برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی بوده است.

لازم به ذکر است در این نشست نحوه استقرار نیروهای امدادی، انتظامی و راهور در محل های تعیین شده جهت تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و هیئت های عزاداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس اعلام پلیس راهور شرق استان تهران محدودیت های تردد در تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان دماوند از داخل شهر دماوند از میدان میدام امام خمینی(ره) تا میدان ۱۷ شهریور مسدود می‌شود.

در ادامه محدودیت‌ها منطقه گیلاوند در روز عاشورا از دوراهی گیلاوند تا جلوی امام زاده محمد، لاین شرق به غرب فیروزکوه به سمت دماوند مسدود و لاین دماوند به سمت فیروزکوه به کمک عوامل پلیس‌راه استان دوطرفه می‌شود.

همچنین در شهر رودهن هم بریدگی سه راهی مطهری باز می شود و خودروهایی که قصد خروج و عزیمت به سمت تهران را دارند از این سه راهی دور می‌زنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا