نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند/ طاهرخانی: دستگاه‌های متولی با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان،  رفاه حال مسافران نوروزی را فراهم‌ کنند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: دستگاه‌های متولی با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان،  رفاه حال مسافران نوروزی را فراهم‌ کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، روز شنبه نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند به ریاست طاهرخانی فرماندار دماوند و با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشدار رودهن،شهرداران و سایر اعضا ستاد برگزار شد.

طاهرخانی رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند اظهار کرد: همه دستگاه‌های ذیربط باید فضا و زیرساخت‌ها را به گونه ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت های موجود در شهرستان به صورت بهینه استفاده نمایند و دغدغه ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند چرا که ورود مسافر و گردشگر به شهرستان برکات اقتصادی، اجتماعی در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در دو محور مواصلاتی ،جاذبه های طبیعی،میراث فرهنگی و تاریخی شهرستان دماوند بر توسعه امکانات گردشگری شهرستان تاکید کرد.

وی همچنین با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز امسال از دستگاهای متولی خواست ضمن رعایت شئونات ماه مبارک رمضان، رفاه حال مسافران نوروزی را فراهم‌نمایند.

لازم به ذکر است این جلسه به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در ایام نوروز تشکیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا