رئیس کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند

پیش‌بینی رشد 20 درصدی نذورات مردمی به مناسبت عید قربان در دماوند/ جمع‌آوری 417 میلیون و 445 هزار ریال نذورات قربانی در دماوند طی سال گذشته

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند از پیش‌بینی رشد 20 درصدی نذورات مردمی به مناسبت عید قربان در این شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته 417 میلیون و 445 هزار ریال نذورات قربانی در دماوند جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی شعبانی با اشاره به جمع‌آوری نذورات مردمی به مناسبت عید قربان در این شهرستان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری، میزان نذورات مردمی نسبت به سال گذشته، 20 درصد افزایش داشته باشد.

وی افزود: کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند، همه ساله با هدف کمک به محرومان در روز عید قربان، اقدام به جمع‌آوری نذورات خیرین و نیکوکاران در قالب هدایای نقدی، گوشت گرم و دام زنده می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست ایتام و نیازمندان واقعی برساند.

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند ادامه داد: در این راستا، دفتر کمیته امداد و دو مرکز نیکوکاری در جیلارد و آبسرد که وابسته به این نهاد هستند، آماده دریافت و توزیع هدایای نقدی و غیرنقدی همشهریان خواهند بود.

شعبانی بیان کرد: در سال گذشته بالغ بر 417 میلیون و 445 هزار ریال نذورات قربانی توسط مردم نیکوکار و متدین شهرستان دماوند، جمع‌آوری و به کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

وی عنوان کرد: علاوه بر وجود کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای دریافت نذورات غیرنقدی، افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری 7355 و یا شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880251087، نزد بانک ملی به نام کمیته امداد شهرستان دماوند واریز کنند.

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند گفت: همچنین افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی کمیته امداد به شماره 6037997950023664 واریز کنند تا در اسرع وقت، به دست نیازمندان واقعی در این شهرستان برسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا