با اعلام اسامی برترین‌ها؛

نخستین دوره مسابقات لیگ بین‌المللی اسکی صحرانوردی به میزبانی شهرستان دماوند پایان یافت

نخستین دوره مسابقات لیگ بین‌المللی اسکی صحرانوردی در پیست اسکی بین‌المللی تیپ ۶۵ نوهد ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در منطقه امامزاده هاشم (ع) شهرستان دماوند با اعلام اسامی برترین‌ها پایان یافت.

فرهاد درویشی، رئیس هئیت اسکی شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، با توجه به دومین روز از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی اسکی صحرا نوردی با حضور رئیس فدراسیون اسکی و سرپرست دبیری فدراسیون اسکی اظهار کرد: این رقابت‌ها با قهرمانی «سید ستار صید» از تیم سپاه پاسداران در بخش ۱۶۰۰ متر سرعتی کلاسیک در بخش مردان و «سمانه بیرامی باهر» از استان تهران در بخش بانوان پایان یافت.

وی افزود: همچنین «یعقوب کیا شمشکی» از تیم سپاه پاسداران و علیرضا مقدید از استان البرز، به ترتیب عنوان دوم و سوم را کسب نمودند.

رئیس هئیت اسکی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز «فرزانه رضا سلطانی» و «گلناز ساوجی»، دیگر اسکی بازان تیم هیئت اسکی استان تهران، به ترتیب عنوان دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

بنا به گفته درویشی، روز پایانی از مرحله اول، با همراهی و تلاش  فرمانده تیپ ۶۵ نوهد ارتش، شکرالله برزگری مدیریت پیست اسکی شهدای تیپ ۶۵ نوهد، فدراسیون اسمی جمهوری اسلامی ایران، هیئت اسکی استان تهران و هیئت اسکی شهرستان دماوند و اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در مجموعه کلوپ نور برگزار شد.

لازم به ذکر است که مرحله دوم مسابقات لیگ بین‌المللی صحرانوردی، در رشته‌های ۵ و ١٠ کیلومتر کلاسیک و ١۶٠٠ متر سرعتی پاتیناژ، در تاریخ ١٨ و ١٩ دی‌ماه سال جاری، در پیست اسکی کلوپ نور منطقه امامزاده هاشم (ع) شهرستان دماوند برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا