رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند:

نجات جان بیمار آمبولی ریه با تلاش شبانه عوامل اورژانس رودهن و بیمارستان سوم شعبان

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند از نجات جان بیمار مبتلا به آمبولی ریه از مرگ حتمی با تلاش عوامل اورژانس دماوند و بیمارستان سوم شعبان خبر داد.

عبدالرحمان رزمگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: طی تماس یکی از شهروندان شهر رودهن در ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ با شرح حال افت هوشیاری و سختی تنفس خانم ۳۸ ساله، پس از اعزام و حاضر شدن همکاران در محل مورد نظر با تنگی نفس شدید، رنگ پریدگی و فشار بسیار پایین بیمار مواجه شدند.

وی افزود: همچنین تکنسین‌های اورژانس با تشخیص درست مبنی بر آمبولی ریه، بلافاصله اقدامات درمانی همچون iv line و O2 Tp و serum tp انجام و بیمار که در شرایط سطح هوشیاری پایین قرار گرفته بود به بیمارستان سوم شعبان انتقال داده شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند بیان کرد: هنگام انتقال بیمار به بیمارستان مصدوم دچار ایست قلبی شده و با CPR موفق مجددا علائم حیاتی را پیدا می‌کند و در حین انتقال به داخل بیمارستان و اتاق احیا مجدد ایست قلبی و با کمک پرستاران و دکتر شیفت بیمارستان دوباره برمی‌گردد.

رزمگه گفت: طبق آخرین گزارش اعلام بیمارستان حال بیمار رضایت بخش است و در بخش CCU بیمارستان بستری می‌باشد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند در پایان از زحمات پرسنل اورژانس رودهن که با تلاش خود موفق به نجات جان یکی از شهروندان شدند، تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است این تنها گوشه‌ای از تلاش‌های پرسنل زحمت کش اورژانس در ۲۴ ساعت شبانه روز و خدمت‌رسانی به مردم شهرستان دماوند است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا