امام جمعه دماوند:

سیاست ایران مقاومت مقتدرانه در مقابل التماس ذلیلانه آمریکا برای مذاکره است/ برخی از کارگاه‌های تولیدی در دماوند مشکل واگذاری انشعاب گاز و آب دارند/ سودآوری فروش زمین و ضررهای متناوب باعث نابودی اراضی کشاورزی شده است

امام جمعه دماوند با بیان اینکه سیاست ایران مقاومت مقتدرانه در مقابل التماس ذلیلانه آمریکا برای مذاکره است، گفت: برخی از کارگاه‌های تولیدی در دماوند مشکل واگذاری انشعاب گاز و آب دارند و سودآوری فروش زمین و ضررهای متناوب باعث از بین رفتن اراضی کشاورزی شده است.

به گزارش پابگاه خبری تارود، حجت الاسلام والسملیمن کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دماوند  ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس کارکنان این نهاد انقلابی خدمات گسترده‌ای را ارئه کردند که پشتیبانی امور مهندسی جبهه، بازسازی و نوسازی مناطق جنگ زده از جمله اقدامات اجرایی آنها بوده است.

وی با اشاره به مسائل بین المللی و جاری کشور، گفت: بعد از اعلام ایران مبنی بر توقف اجرای بخش‌هایی از برجام تلاش‌های غربی ها برای اجرای مجدد و بی فایده برجام از سوی ایران شروع شد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: آمریکا وقتی در جنگ روانی و رسانه‌ای جدید علیه ایران ناامید شدند، شروع به فرستادن واسطه و دلالان برای التماس به مذاکره کرد تا بتوانند برای فریب و گرفتن امتیاز بیشتر بگیرد.

*مقاومت یک واکنش طبیعی به زورگویی دشمنان است/ مقاومت امام و مقام معظم رهبری، بازدارنده تهدید دشمنان می‌باشد

فتاح دماوندی عنوان کرد: اما سیاست ایران مقاومت مقتدرانه در مقابل التماس ذلیلانه آنها برای مذاکره است و مقاومت یک واکنش طبیعی به زورگویی دشمنان می‌باشد.

وی تاکید کرد: مخالفان مقاومت تلاش می‌کنند تا واژه مقاومت را با جنگ و خشونت هم معنا جلوه دهند، در حالی که امام خمینی(ره) به عنوان اسوه مقاومت جنگ طلب نبود.

امام جمعه دماوند افزود: مقاومت امام و مقام معظم رهبری، بازدارنده تهدید دشمنان است و همانطور که شاهد بودیم در دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر عزیز انقلاب اقدار ایرانی‌های به رخ جهانیان کشیده شد.

*دیپلماسی اقتدار و عزت رهبری، ابهت دنیا را برانگیخت

فتاح دماوندی تصریح کرد: دیپلماسی اقتدار و عزت رهبری، ابهت دنیا را برانگیخت و مقام معظم رهبری فرمودند، من ترامپ را شایسته مبادله پیام هم نمی‌دانم که با حرف ایشان ترامپ با خاک یکسان شد.

وی تاکید کرد: ایران با آمریکا و اروپا در قالب 1+5 بیش از پنج سال مذاکره کرد، اما به نتیجه‌ای هم رسید، اما آمریکا به صورت یک‌جانبه زیر این توافق زد.

*حفظ اراضی کشاورزی وظیفه مهم جهاد کشاورزی است/ تاراج زمین‌های کشاورزی نتیجه عدم حمایت کافی از کشاورزان می‌باشد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه در شهرستان دماوند حفظ اراضی کشاورزی وظیفه مهم جهاد کشاورزی است، گفت: تاراج زمین‌های کشاورزی نتیجه عدم حمایت کافی از کشاورزان می‌باشد.

فتاح دماوندی بیان کرد: متأسفانه سودآوری و فروش زمین و ضررهای متناوب کشاورزان باعث فاجعه از بین رفتن اراضی کشاورزی شده است.

وی با بیان اینکه دولت برای حمایت از کشاورزی در ایران باید برنامه‌های علمی و بلند مدت داشته باشد، تصریح کرد: در بازدید اعضای ستاد رونق تولید از واحدهای صنفی صنعتی شهرستان دماوند، مشکل اصلی تولیدکنندگان نقدینگی و فشارهای مالیاتی است.

امام جمعه دماوند گفت: برخی از کارگاه‌های تولیدی در دماوند مشکل واگذاری انشعاب گاز و آب دارند؛ انصاف نیست که ویلاهای غیرمجاز آب داشته باشند، اما واحدهای تولیدی از داشتن خدمات همچون آب محروم واقع گردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا