مدیرعامل تعاونی دامداران منطقه دماوند:

مکان استیجاری ذخیره‌سازی نهاده دامی شرکت تعاونی دامداران منطقه دماوند به مساعدت مسئولان نیاز دارد/ متاسفانه پس از گذشت ۳۵ سال اختصاص زمین برای احداث انبار علوفه محقق نشد

مدیرعامل تعاونی دامداران منطقه دماوند با بیان اينکه مکان استیجاری ذخیره‌سازی نهاده دامی شرکت تعاونی دامداران منطقه دماوند به مساعدت مسئولان نیاز دارد، گفت: متاسفانه پس از گذشت ۳۵ سال اختصاص زمین برای احداث انبار علوفه محقق نشد.

حمیدرضا یوسفی مرند در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: شرکت تعاونی دامداران منطقه دماوند بیش از ۳۵ سال است که افتخار خدمتگزاری به دامداران منطقه را دارد.

وی افزود: علیرغم پیگیری‌های مداوم و درخواست‌های متعدد این تعاونی جهت اختصاص زمین برای احداث انبار علوفه و دفتر کار متاسفانه این تعاونی همچنان فاقد انبار مناسب برای ارائه خدمات به دامداران است.

مدیرعامل تعاونی دامداران منطقه دماوند بیان کرد: با مساعدت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند فضایی در محوطه اداره جهاد کشاورزی جهت ارائه خدمات در اختیار این تعاونی قرار دارد و پیرو درخواست این تعاونی و مساعدت ریاست جهاد کشاورزی شهرستان دماوند و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی انباری واقع در حیاط اداره منابع طبیعی در اختیار این تعاونی قرار گرفت.

یوسفی مرند ادامه داد: علیرغم ارائه درخواست اجاره این مکان از سوی تعاونی دامداران دماوند طی دو نامه متفاوت در طی این دوسال، متاسفانه متقاضی جدیدی برای این محل پیدا شده و به این تعاونی اعلام شده که محل را تخلیه کنند.

وی تصريح کرد: لذا از تمام مسئولین شهرستانی از جمله نماینده محترم مجلس و فرماندار شهرستان دماوند درخواست می‌شود که به‌منظور کاهش مشکلات دامداران و تداوم خدمات‌دهی به ۷۰۰ خانوار زحمتکش دامدار این تعاونی و با اولویت قراردادن دامداران چه به لحاظ تعداد افراد شاغل در این صنعت و چه از نظر شرایط خاص آنها در فصول پاییز و زمستان جهت ذخیره سازی نهاده دامی و توزیع علوفه، نسبت به در اختیار قرار دادن و اجاره انبار متعلق به اداره جهاد کشاورزی که در حیاط اداره منابع طبیعی واقع شده است و در اختیار قرار دادن مکان دیگری به متقاضی جدید، اهتمام و مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا