دادستان شهرستان دماوند:

مهلت یک‌ماهه دادستانی به شهرداری دماوند در جهت رفع مشکلات ترافیکی دوربرگردان محله جیلارد/ برای رفع  مشکلات ترافیکی جاده‌های هراز و فیروزکوه نباید به تشکیل جلسات اکتفا شود

دادستان شهرستان دماوند از مهلت یک‌ماهه به شهرداری دماوند در جهت رفع مشکلات ترافیکی دوربرگردان محله جیلارد خبر داد و گفت: برای رفع  مشکلات ترافیکی جاده‌های هراز و فیروزکوه نباید به تشکیل جلسات اکتفا شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن ابراهیمی بسابی در نشست مشترک شورای ترافیک استان تهران و شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: راه و راهداری و شهرسازی و ترافیک از موضوعات بسیار مهم است که نباید توسط دست‌اندرکاران نادیده گرفته شود.

وی افزود: اقدامات مسئولان می‌تواند در رفع ترافیک شهری و برون شهری مؤثر باشد، به طور مثال انتقال و انتهای میوه‌فروشان به پارکینگ از جمله این اقدامات بود که با جدیت پیگیری شد.

دادستان شهرستان دماوند ادامه داد: کوتاهی در زمینه رفع ترافیک هزینه‌های سنگینی برای جامعه، نظام و مردم در پی دارد از این رو باید این مهم بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

*برخی کوتاهی‌ها یا نبود امکانات موجب بروز مشکلات ترافیکی شده است/ تابلوهای نادرست در دوربرگردان‌ محله جیلارد باعث ایجاد تخلف و جرم می‌شود

ابراهیمی بسابی عنوان کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی را در حوزه ترافیک شاهد هستیم اما برخی کوتاهی‌ها یا نبود امکانات موجب بروز مشکلات ترافیکی شده است، در جیلارد وضعیت نابسامانی را شاهد بودیم که در این خصوص دخالت کردیم.

وی ادامه داد: تابلوهای نادرست در دوربرگردان‌های جیلارد باعث ایجاد تخلف و جرم می‌شود که باید پیگیری شود، طبق دستور قضایی اگر تا یک ماه آینده مشکل جیلارد پیگیری و رفع نشود، بعد از این مدت جبران خسارت‌ها بر دوش شهردار خواهد بود.

دادستان شهرستان دماوند تصریح کرد: مشکل مذکور مدت زیادی به طول انجامیده و تذکرات لازم پیش از این داده شده است، باید مشکل تابلوها و ترافیک و دوربرگردان رفع شود.

ابراهیمی بسابی گفت: ما مسئولان نماینده مردم هستیم و تصمیماتمان باید مثمر ثمر بوده و اجرایی شوند، مسئولان برای حفظ نظم شهر حقوق می‌گیرند و باید به خواسته‌های مردم اهمیت دهند.

وی در خصوص جاده‌های هراز و فیروزکوه بیان کرد: این دو جاده شاه راه‌های پایتخت هستند و باید معضل ترافیکی آن حل شود، باید در این خصوص چاره‌ای اندیشیده و عملیاتی شود نه اینکه تنها به تشکیل جلسات اکتفا شود.

*احداث کمربندی و آزادراه شمال بسیار طولانی مدت است

دادستان شهرستان دماوند افزود: احداث کمربندی و آزادراه شمال بسیار طولانی مدت است و راهی مناسب نیست بنابراین باید یک راه مناسب برای رفع گره ترافیکی آن اندیشیده شود.

وی ادامه داد: کمربندی جنوبی در دست بررسی است و باید راهی پیش‌بینی شود که حلال مشکلات باشد و عواقب آن در آینده پیش‌بینی گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا