رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران:

ممنوعیت‌های تردد شهرهای شرق استان تهران در ایام تعطیلات عید سعید فطر/ فعال بودن دوربین های نظارتی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران از تشدید کنترل محدودیت های تردد در محورهای ورودی و خروجی استان در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ علی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در خصوص نحوه اجرای مدیریت بر محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس راهور استان، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و برای حفظ سلامتی مردم، برای این ایام محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که از ساعت 14 روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا ساعت 12روز شنبه 25 اردیبهشت ماه محدودیت های تردد اعمال خواهد شد.

وی در خصوص نحوه اعمال قانون در این ایام گفت: ورود و خروج از مناطق قرمز یک میلیون تومان و مناطق نارنجی و زرد 500 هزار تومان جریمه بدنبال خواهد داشت ضمن اینکه محدودیت تردد بین ساعات 22 الی 3 بامداد در تمامی مناطق شهری ادامه دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به فعال بودن دوربین های نظارتی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرها به منظور اعمال قانون متخلفان، خاطرنشان کرد: تردد خودروهاي شخصي در نقاط دارای دوربین بصورت هوشمند و در نقاط فاقد دوريبن، توسط ماموران پلیس کنترل خواهد شد.

سرهنگ سلیمانی تاکید کرد: در این ایام ناوگان های حمل و نقل عمومی، خودروهای امدادی و خدمات رسان و خودروهای تامین کننده ارزاق مورد نیاز شهروندان می توانند در محورها تردد کنند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در پایان با اشاره به تشدید کنترل ترددها در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: از شهروندان عزیز خواستاریم که همچون گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت ها همکاری های لازم را داشته باشند و در تعطیلات پیش رو از هرگونه سفر پرهیز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا