هشدار امنیتی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری به ادارات دولتی در سطح شهرستان دماوند؛

معاندین نظام با وقوع حوادث سیل در کشور فعال و به دنبال تخلیه تلفنی اطلاعات هستند/ ادارات دولتی شهرستان دماوند به هیچ وجه اطلاعات خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه معاندین نظام با وقوع حوادث سیل در کشور فعال و به دنبال تخلیه تلفنی اطلاعات هستند، گفت: ادارات دولتی شهرستان دماوند به هیچ وجه اطلاعات خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، شاهرخ جهانشاهی در نخستین نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در سال ۹۸ با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری از یک هشدار امنیتی توسط دستگاه‌های امنیتی به نهادهای دولتی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اخیراً با توجه به اتفاقاتی مانند وقوع سیل که رخ داده است، معاندین نظام به ویژه گروهک منافقین فعال شده و به دنبال کسب خبر و تخلیه تلفنی از ادارات و دستگاه‌ها هستند.

وی افزود: از نهادهای دولتی خواستاریم، در صورت تماس افراد ناشناس به هیچ عنوان اطلاعات را در اختیار این افراد قرار ندهید؛ این هشداری امنیتی است که از طریق دستگاه امنیتی اعلام شده و مؤکدا درخواست می‌شود دقت بسیاری در این خصوص شود تا اطلاعات در اختیار این افراد قرار داده نشود.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: ستاد بحران مدیر و دبیر مشخصی دارد که اگر قرار به اخذ اطلاعات باشد، این افراد در اختیار بقیه نهادها و گزارشگران خبری قرار خواهند داد و مسئولان ادارات از هرگونه مصاحبه باید خودداری کنند.

جهانشاهی تصریح کرد: بعضاً دیده شده حتی اشخاص در رده‌های پایین مصاحباتی انجام می‌دهند و گزارش در اختیار گزارشگران خبری قرار می‌دهند که لزومی به اقدام این کار نیست تا باعث ایجاد مشکل در شرایط بحرانی نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا