با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛

مصطفی خانزادی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس ششم شورای اسلامی به سمت سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی خانزادی نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس ششم شورای اسلامی و از اهالی شهر کیلان به سمت سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این حکم از سوی محمد ابراهیم انصاری لاری آمده است:

با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی منصوب می‌شوید.

امید است با عنایات خداوند متعال در انجام وظایف محوله، پیوسته موفق و موید باشید.

گفتنی است مصطفی خانزادی پیش از این رییس هیات مدیره هلدینگ عمران و حمل و نقل شستا و مدیر گروه سازه، زلزله و مدیریت ساخت دانشکده عمران بوده است.

وی در سال‌های 78 تا 82 نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بوده و عضویت در هیات مدیره سازمان مجری ساختمان‌های دولتی را در کارنامه کاری خود دارد.

مشاور وزیر و مجری پروژه‌های شرق کشور در سال‌های 82 تا 84، مشاور عالی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عضویت در هیات عامل و معاون توسعه و تجهیز بنادر سازمان بنادر و دریانوردی، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار و ریاست مرکز تحقیقات سیمان از دیگر سوابق اجرایی مصطفی خانزادی است.

وی همچنین عضوهیات عامل و معاون توسعه و تجهیز بنادر سازمان بنادر و دریانوردی، رییس دانشگاه علم و صنعت ایران واحد دماوند، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، مسئول کارگزینی کل کمیته‌های انقلاب اسلامی، معاون مدیرکل دفتر هماهنگی سرپرستی‌های خارج از کشور و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و صنعت ایران بوده است.

مصطفی خانزادی علاوه بر تألیف تعداد زیادی کتاب و مقالات دانشگاهی، عضو انجمن‌ها و انستیتوهای بتن ایران، ژاپن، آمریکا و جهانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا