رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دماوند:

استقبال گسترده مسافران از امامزاده هاشم(ع) دماوند در ایام نوروز 96

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دماوند گفت: بیش از سه هزار و پانصد نفر هنگام تحویل سال نو در آستان مقدس امامزادگان دماوند حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام احمد اشرفی با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان شهرستان دماوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر اصلی مسافران نوروزی و جاذبه‌های گردشگری این منطقه در ایام نوروز پذیرای خیل عظیمی از زائران هستند، اظهار داشت: طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزاده هاشم(ع) در جاده هراز، امامزاده محمد(ع) در شلمبه، امامزاده شمس الدین محمد(ع) در مرکز شهر دماوند، امامزاده عیسی(ع) در روستای زیارت و امامزاده عبدالله(ع) در روستای آینه‌ورزان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک امامزاده هاشم(ع) در جاده هراز گفت: این مکان مقدس محیط بسیار خوبی برای اتراق بین راهی مسافران است تا ضمن سفر از فضای معنوی امامزاده بهره بگیرند و به روح خود طراوت و تازگی ببخشند.

اشرفی افزود: امامزاده هاشم(ع) با بیش از 30 زائرسرا و سوئیت و امامزاده عیسی(ع) با 4 زائرسرا آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند و به علت سردی هوا و بارش برف و باران تاکنون امکان برپایی چادر برای زائران فراهم نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تمیزی و بهداشت محیط اسکان و سرویس‌های بهداشتی امامزاده هاشم(ع) در میان اماکن اقامتی منطقه دماوند تقریباً بی نظیر است.

رئیس اداره اوقاف دماوند از حضور بیش از سه هزار و پانصد نفر در آستان مقدس امامزادگان هنگام تحویل سال نو خبر داد و افزود: برپایی سفره هفت سین، سخنرانی، ایجاد خیمه‌های معرفت و مشاوره خانواده و کودک با حضور مبلغان خانم و آقا مهم‌ترین برنامه‌های طرح آرامش بهاری امسال را شامل می‌شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا