امام جمعه شهر آبسرد:

مسئول باید گره از کار مردم باز کرده و مشکل آنها را مرتفع کند/ شهرداری آبسرد باید دارای درآمد پایدار باشد

امام جمعه شهر آبسرد با بیان اينکه مسئول باید گره از کار مردم باز کرده و مشکل آنها را مرتفع کند، گفت: شهرداری آبسرد باید دارای درآمد پایدار باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرشریفی در مراسم معارفه شهردار آبسرد با بیان اینکه مسئولیت بار سنگینی است اظهار داشت: مسئولیت به معنای پاسخگو بودن و مورد بازخواست بودن است و جز سختی چیز دیگری نیست.

وی افزود: یک مسئول تحت نظر مردم است و مردم به مسئولان نگاه ویژه‌ای دارند و امور و کارها، رفتار و اموال ما را رصد می‌کنند لذا ما باید ساده زیست بوده و آنگونه زندگی کنیم که امیرالمومنین(ع) دستور داده است.

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم از وظایف مسئول است، گفت: مسئول باید گره از کار مردم باز کرده و مشکل آنها را مرتفع کند، به گفته امیرالمومنین نباید تصور شود که این مسئولیت طعمه و فرصتی برای رفتن به سوی ترقی و پله قرار دادن برای اوج است بلکه مسئولیت امانتی است که بر گردن مسئول آویزان می‌باشد.

میرشریفی ادامه داد: نکته سوم که یک مسئول باید آنرا مورد توجه قرار دهد ارتباط با مردم است و نباید بین مردم و مسئولان فاصله وجود داشته باشد، اگر می‌خواهیم مردم ما را دوست داشته باشند باید این فاصله را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: همدردی با مردم از دیگر ویژگی‌های یک مسئول است، مشکل و دغدغه مردم باید مشکل ما باشد و باید گره از مشکلات مردم باز کرده و آنها را در چاله‌ها و چالش‌های اداری نیاندازیم.

امام جمعه آبسرد پاکدستی را از دیگر خصوصیات یک مسئول عنوان و اضافه کرد: کسی که می‌خواهد در یک شهر فعالیت و کار کنند باید اعتماد عمومی را جلب کند و تا زمانی که مردم به مسئولان اعتماد نکنند با آنها همراه نخواهند شد.

میرشریفی گفت: شهرداری مسئولیت‌ها و هزینه‌های فراوانی دارد اما منابع کم است و شهرداری درآمد پایدار ندارد، شهر باید دارای درآمد پایدار باشد در غیر اینصورت شهر دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا