مرکز نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی در اختيار دانش‌آموزان نمونه دولتی و استعدادهای درخشان دماوند قرار خواهد گرفت/ ثبت‌نام ۱۹ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی در ۱۳۳ واحد آموزشی دماوند 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با بیان اينکه مرکز نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی در اختيار دانش‌آموزان نمونه دولتی و استعدادهای درخشان دماوند قرار خواهد گرفت، گفت: ۱۹ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی در ۱۳۳ واحد آموزشی دماوند ثبت‌نام کردند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، زهرا طاولی همزمان با اولین روز بازگشایی مدارس در جمع دانش‌آموزان مدرسه امام خميني(ره) ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: با توکل بر خداوند متعال سال تحصیلی جدید را با عزم راسخ آغاز می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس هستیم، مهر امسال را مهرمحمدی نامگذاری کردیم و شعار سال تحصیلی را که برگرفته از شعار سال با عنوان “مدیریت کیفی، آموزش تفکر دانش بنیان و ارتقاء یادگیری” با رعایت همه ساحت‌ها نامگذاری شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند گفت: به لطف خداوند متعال و همت خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی با حضور وزیر آموزش و پرورش ساختمان حاج اکبر ابراهیمی با بیش از چهار هزار متر مربع زیربنا در اختیار دانش آموزان نمونه دولتی پسر و انشالله از سال آینده در اختیار دانش آموزان استعدادهای درخشان در مقطع متوسطه یک و دو قرار خواهد گرفت.

طاولی ادامه داد: در راستای ارتقاء و تولید تفکر دانش بنیان و بالندگی دانش‌آموزان، حاج اکبر ابراهیمی مکان مرکز نیکوکاری خود را در اختیار دانش‌آموزانی که توانمند، اهل تفکر و پژوهش هستند، قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به آمار ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دماوند گفت: تاکنون ۱۹ هزار دانش‌آموز ایرانی و تبعه افغانستانی در مقاطع تحصیلی مختلف در ۱۰۹ مدرسه دولتی و ۲۴ مدرسه غیر‌دولتی ثبت‌نام کردند که از این تعداد امسال ۹۲۳۷ نفر دانش آموز دختر و ۹۸۷۳ نفر دانش آموز پسر مشغول به تحصیل خواهند بود و روند ثبت نام همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند در پایان گفت: امیدوارم مسئولان و سایر نهادهای دولتی همچون گذشته در کنار آموزش و پرورش باشند تا در آینده نه چندان دور شاهد درخشش دنیای علم و فناوری با تربیت دینی و معنوی و نگاه ایمانی برای نسل امروز جامعه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا