رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه:

مردم به اخبار شایعات انتخاباتی در دماوند توجه نکنند/ پیش‌بینی مشارکت بالا در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه با بیان اینکه مردم به اخبار شایعات انتخاباتی توجه نکنند، گفت:مشارکت بالا در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دماوند نخستین شهرستانی بود که در روند اجرای فرآیند اخد رای آغاز به کار کرد.

وی افزود: خوشبختانه همه موارد طبق برنامه پیش می‌رود و در این راستا از مردم شهرستان دماوند تقاضا داریم که هرچه زودتر پای صندوق‌های رأی حاضر شده و موضوع را به آخر وقت موکول نکنند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه  گفت: نکته قابل توجه این است که افراد به هیچ خبر حاشیه‌ای و شایعه توجه نکنند و اخبار رسمی انتخابات، نتایج و موضوعات مربوط به انتخابات را حتما از طریق ستاد انتخابات پیگیری کنند.

صفری تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پیش‌بینی مشارکت بالایی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه داریم و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص برگزاری انتخاباتی بدون نقص انجام شده است.

وی گفت: همه دست اندرکاران ستاد انتخابات در خصوص عمل به قانون و رعایت اصل بی‌طرفی توجیه شدند و امیدواریم مشکل خاصی پیش نیاید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا