رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند خبر داد؛

مراجعه ۷۰۰ مورد مشکوک کرونا به مراکز درمانی دماوند/ ١٨ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان دماوند بستری و تحت درمان هستند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از مراجعه ۷۰۰ مورد مشکوک کرونا به مراکز درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: ١٨ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان دماوند بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن خیرخواه در نشست ستاد مبارزه با کرونا در فرمانداری شهرستان دماوند اظهار کرد: علی‌رغم تدابیر اندیشیده شده، متأسفانه هر روز شاهد افزایش موارد ابتلا در کشور و به تبع آن در شهرستان دماوند هستیم.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۷۰۰ مورد مشکوک در شهرستان دماوند به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد، ۱۴۰ مورد بستری و اغلب درمان و ترخیص شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند ادامه داد: در مجموع ۱۵ مورد مثبت قطعی فوتی ناشی از کرونا در شهرستان دماوند داشتیم و در حال حاضر نیز ۱۸ نفر در بیمارستان تحت درمان هستند.

خیرخواه بیان کرد: تاکنون با ۸۰ هزار نفر در شهرستان دماوند به صورت تلفنی تماس حاصل شد و مشاوره لازم در خصوص بیماری کرونا ارائه گردید؛ در مواقعی نیز با حضور پزشک، پرستار و آمبولانس در منزل، مراقبت‌ها و مشاوره‌های لازم صورت گرفته است. وی گفت: سالنی به منظور قرنطینه در دماوند در نظر گرفته شده که باید تجهیزات لازم در آن هرچه زودتر فراهم شود؛ افرادی که در بیمارستان درمان می‌شوند، باید در منزل به خودمراقبتی بپردازند که درصورت تجهیز این سالن، بحث قرنطینه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا