فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند:

مدیران دماوند به درستی باید در رونق تولید نقش آفرین باشند/ مدیران باید عمل و اقدام انقلابی در راستای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند با بیان اینکه مدیران به درستی باید در رونق تولید نقش آفرین باشند، گفت: مدیران باید عمل و اقدام انقلابی در راستای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ روح الله عرب در اولین نشست شورای اداری شهرستان دماوند در سال ۹۸ با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: قرار است که نخبگان امورات جاری شهرستان را پیش ببرند.

وی افزود: اگر قرار است در سال جدید در زمینه رونق تولید ورود داشته و شاهد تغییرات باشیم، باید همه مدیران به درستی نقش آفرین باشند و مدیران عیار خود را به بالاترین سطح برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند بیان کرد: مدیری که در عرصه فرهنگی سیاسی، خدمات‌رسانی و اقتصاد مقاومتی عیارش صد نباشد باید کناره‌گیری کند، پس این مهم مستلزم این است که همه خود را تقویت کرده و با بالا بردن عیار خود در این عرصه گام بردارند.

عرب ادامه داد: مدیر واقعی و انقلابی کسی است که عمل و اقدام انقلابی و جهادی در راستای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد.

وی با تاکید بر ادامه خدمت‌رسانی به مردم سیل زده در کشور گفت: انتظار می‌رود همه مدیران و دهیاران و مسئولان ذی‌ربط به این زمینه توجه لازم داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند عنوان کرد: هرچند ضریب بحران کمتر شده و کنترل شده اما مردم همچنان آسیب دیده و بحران زده‌اند و نیازمند امدادرسانی دستگاه‌ها هستند.

عرب ادامه داد: مدیران باید قدم‌ها را محکم برداشته و کمک‌های نقدی و غیرنقدی را جمع‌آوری کنند و به دست نیازمندان در جنوب کشور برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند تصریح کرد: طرح همبستگی به این شیوه است که تمام مساجد در راستای ایجاد یک مسکن برای یک آسیب دیده اقدام کنند و هر یک از کسبه یک قلم جنس را برای تکمیل لوازم منزل کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا