معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش دماوند:

مدرسه ۸ کلاسه 15 خرداد روستای جابان جهت نوسازی کلنگ‌زنی می‌شود/ مرحله سفت‌کاری پروژه مدرسه ۲۰ کلاسه ولیعصر(عج) جیلارد به پایان رسیده است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش دماوند با بیان اینکه مدرسه ۸ کلاسه 15 خرداد روستای جابان جهت نوسازی کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: مرحله سفت‌کاری پروژه مدرسه ۲۰ کلاسه ولیعصر(عج) جیلارد به پایان رسیده است.

مهدی فتحعلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به پروژه‌های عمرانی در حوزه ساخت و نوسازی اظهار کرد: مدرسه پانزده خرداد روستای جابان با توجه به فرسودگی با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومانی از سوی مجمع خیران مدرسه‌ساز جهت ساخت مدرسه ۸ کلاسه در مرحله عقد قرار می‌باشد.

وی افزود: این مدرسه ۸ کلاسه پس از عقد قرار داد در آینده‌ای نزدیک کلنگ‌زنی برای آن انجام می‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش دماوند ادامه داد: همچنین پروژه مدرسه ۲۰ کلاسه ولیعصر (عج) واقع در جیلارد مرحله سفت‌کاری به پایان رسیده است و تا اول مهر باید تحویل داده می‌شود.

*اجرای عملیات فونداسیون مدرسه خیر ساز ۱۶ کلاسه در فاز ۲ شهرک فرهنگیان/ مدرسه ۱۶ کلاسه شهرک مسکن مهر امام رضا (ع) گیلاوند در مرحله عملیات گودبرداری و تسطیح می‌باشد.

فتحعلی از اجرای عملیات فونداسیون مدرسه خیر ساز ۱۶ کلاسه در فاز ۲ شهرک فرهنگیان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های آموزش و پرورش دماوند و همکاری سازمان نوسازی مدارس، پروژه خیر ساز که به دلایل مختلف چندین سال متوقف شده بود و اخیراً با پیمانکار جدید قرارداد منعقد گردید.

وی در ادامه گفت: این مدرسه در فاز ۲ شهرک فرهنگیان، جنب دبیرستان شهید باهنر ساخته خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت یک باب مدرسه جدید در شهرک مسکن مهر امام رضا (ع) گفت: این مدرسه ۱۶ کلاسه در مرحله عملیات گودبرداری و تسطیح می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا