محصولات کشاورزی شهرستان دماوند در محل مناسبی از غرفه های سازمان میوه و تره بار تهران عرضه شود

فرماندار شهرستان دماوند گفت: محصولات کشاورزی شهرستان دماوند در محل مناسبی از غرفه های سازمان میوه و تره بار تهران عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز دوشنبه سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، با فصاحت، مدیر سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مسائل و موارد مربوط به عرضه مستقیم میوه و محصولات کشاورزی شهرستان دماوند در میادین میوه و تره بار تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه باید در جهت حمایت از کشاورزان شهرستان، باید دست واسطه‌ها از پیش خرید محصولات کشاورزی کوتاه شود، تصریح داشت: راه اندازی و تقویت تعاونی های کشاورزی در شهرستان دماوند می‌تواند بخشی از دغدغه کشاورزان منطقه را در خصوص بازار فروش محصولات کشاورزی کاهش دهد و در محل های مناسبی از میادین میوه و تره بار تهران غرفه های برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی پیش‌بینی شود.

گفتنی است در این نشست مقرر شد اداره جهاد کشاورزی نسبت به تقویت و تشکیل تعاونی های کشاورزی اقدام نماید و کشاورزان شهرستان محصولات کشاورزی خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم در محل مناسبی از غرفه های سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران عرضه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا