فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه:

مجریان برگزاری انتخابات در دماوند با تمام توان پای کار هستند

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه گفت: مردم مطمئن باشند که مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان دماوند با تمام توان پای کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در گفت‌وگوی زنده با برنامه برگ برنده رادیو انتخابات اظهار کرد: حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه شامل ۱۷۰ شعبه است و تاکنون با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی وزرات کشور و استانداری تهران، طبق برنامه‌ریزی پیش رفته و هیچ نقصان و کمبودی نداریم.

وی با بیان اینکه همه امکانات در راستای برگزاری انتخابات فراهم است، بیان کرد: همه تلاش ما این است که شرایطی فراهم کنیم که انتخابات قانونمند، سالم و امنی را برگزار کنیم و مردم مطمئن باشند که مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان دماوند با تمام توان پای کار هستند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ادامه داد: ما در روز جمعه منتظر حضور همه افراد در پای صندوق‌های رأی هستیم و امیدواریم که شاهد حضور پرشور افرادی باشیم که برای تعیین سرنوشت خود اهمیت قائل هستند و با حضور در پای صندوق به عنوان وظیفه‌ای اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندی به این مهم می‌پردازند.

صفری ادامه داد: امیدواریم که با توجه به شور و شوق و فضای خوب رقابتی در حوزه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را داشته باشیم.

وی گفت: شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در استان تهران موقعیت ویژه‌ای دارند و تلاش ما این است که بتوانیم با توجه به موقعیت‌های طبیعی در جهت استفاده عموم، سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، کشاورزی، حفظ منابع طبیعی و استفاده از صنایع با وجود محدودیت‌های زیست‌محیطی، دماوند را برای ایران و تهران حفظ کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا