رئیس هیات ورزش همگانی شهرستان دماوند:

متاسفانه هنوز فرهنگ ورزشی در سبد خانواده‌های شهرستان دماوند نهادینه نشده است

رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند گفت: متاسفانه هنوز فرهنگ ورزشی در سبد خانواده‌های شهرستان دماوند نهادینه نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، بهرام صالح‌نیا در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان دماوند اظهار داشت: ورزش در حوزه فضای مجازی فعال است اما متاسفانه هنوز فرهنگ ورزشی در سبد خانواده‌ها در شهرستان نهادینه نشده است که این مهم می‌تواند ناشی از کم کاری مسئولان جامعه ورزشی باشد.

وی افزود: خبرنگاران شهرستان دماوند در زمینه پوشش اخبار ورزشی فعال هستند و ارتباط تنگاتنگی با اداره ورزش دارند که امید است این ارتباط بیش از پیش شود.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند بیان کرد: با وجود شرایط کرونایی، طی برنامه‌ریزی‌هایی، فعالیت‌های ورزشی را دسته بندی کرده‌ایم و تعداد ورزشکاران را در یک فضا کاهش داده‌ایم تا فاصله اجتماعی حفظ شود.

صالح‌نیا ادامه داد: در مجموع 44 کمیته در هیات ورزش همگانی وجود دارد که 25 کمیته فعال شده‌اند، یک طرح به هیات استان پیشنهاد داده شده که طی آن کمیته‌های آموزش، فرهنگی و تحقیقات به موارد موجود افزوده می‌شوند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند گفت: هفته گذشته هیات استان یک کمیته دیگر به موارد مطرح شده، اضافه کرد، کمیته فرهنگی نیز امروز ابلاغ شده است که این موضوع موجب ارتقای سطح حقوقی و تخصصی در ورزش می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا