نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت گردشگری روستاهای منطقه دلیچایی به منظور رونق اشتغال/ تسریع در عملیات اجرایی گازرسانی به ۶ روستای منطقه دلیچایی اولویت اصلی خواهد بود

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از لزوم بهره‌مندی از ظرفیت گردشگری روستاهای منطقه دلیچایی به منظور رونق اشتغال خبر داد و گفت: تسریع در عملیات اجرایی گازرسانی به ۶ روستای منطقه دلیچایی اولویت اصلی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید احمد رسولی نژاد در بازدید از روستاهای هویر، دهنار، مومج، لی‌پشت، یهر و کهنک از توابع بخش مرکزی دماوند جهت بررسی مشکلات اهالی اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و همکاری بخشی از مشکلات موجود در روستاهای منطقه دلیچایی را مرتفع کنیم تا در دیدار آینده گزارشی به منظور ارائه داشته باشیم.

وی افزود: بی شک شوراها و دهیاران به عنوان نماینده مردم می‌توانند با پیگیری موضوعات در راستای تحقق موضوعات موثر باشند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که در این محور طرح و برنامه‌ای توسط اهالی پیشنهاد شود استقبال خواهیم کرد؛ با بهره‌مندی از ظرفیت گردشگری می‌توان موضوع اشتغال این روستاها را رونق داد.

رسولی نژاد  تصریح کرد: آنچه که به‌عنوان اولویت اصلی در این محور مد نظر قرار دارد؛ تسریع در عملیات اجرایی و اتمام گاز رسانی به این ۶ روستا است.

وی گفت: ترمیم و ز‌یرسازی مسیر اصلی دسترسی به این روستاها پس از اتمام عملیات گاز رسانی در دستور کار قرار می‌گیرد و در این راستا اقدامات اولیه انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا