فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

درگیری لفظی در حوالی جاده روستای زان شهر آبسرد منجر به قتل جوان 38 ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری عاملین قتل جوان 38 ساله به علت درگیری لفظی در حوالی جاده روستای زان شهر آبسرد خبر داد.

سرهنگ محمد حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در جاده روستای زان شهر آبسرد مأموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان دماوند بلافاصله در محل حاضر گردیدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که درگیری بین چند نفر رخ داده که در این درگیری جوان 38 ساله به علت اصابت گلوله فوت نموده است.

وی بیان کرد: پس از انجام مراحل قانونی اقدامات فنی و پلیسی جهت کشف سرنخ و دستگیری عاملین این جنایت آغاز گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: پس از بررسی‌های همه جانبه از محل شروع درگیری تا محل قتل و شهادت شاهد عینی درگیری و دلائل و قرائن موجود تردد یک دستگاه خودرو شاسی بلند با پلاک معلوم در صحنه حادثه محرز و شناسایی گردید.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از احراز هویت مالک خودرو اقدامات همه جانبه جهت دستگیری وی آغاز و پس از شناسایی محل اختفاء نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه، خودرو مذکور با آثار خون بجای مانده از صحنه درگیری رویت با اعترافات ضارب در لحظه دستگیری اسلحه بکار برده شده در صحنه قتل به همراه فشنگ‌های مربوطه و همدست وی نیز در عملیات‌های جداگانه کشف و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدی در خاتمه با بیان اینکه پلیس در برخورد با این‌گونه جرائم بسیار مصصم و جدی است و با هر گونه اقدامات هنجار شکنانه با قاطعیت برخورد می‌نماید افزود: متهمان پس از اعتراف به قتل، انگیزه خود را درگیری بر سر اختلاف ملکی قبلی اعلام که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی گردیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا