فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران:

فوت مادر و کودک بر اثر تصادف سواری مزدا وانت در محور دماوند – فیروزکوه محدوده جابان

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران از فوت مادر و کودک بر اثر تصادف سواری مزدا وانت در محور دماوند – فیروزکوه محدوده جابان خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبني بر وقوع تصادف جرحی در محور جابان در شهرستان دماوند، بلافاصله ماموران انتظامي به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پليس راه و تيم‌هاي امدادي در محل مورد نظر مشخص شد یک دستگاه سواری مزدا وانت که از مسیر جابان به سمت دماوند در حال حرکت بود با ۳ عابرپیاده که در میان آنها دختر ۴ ساله‌ای نیز بود برخورد كرده است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: در اين حادثه کودک و مادرش در دم فوت می‌کنند و یک نفر همراه آنها نیز به شدت مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل می شود.

محبی تصریح کرد: كارشناسان علت اين حادثه را عدم توجه کافی به جلو حین رانندگی و نقض ماده ۱۸۰ آیین‌نامه راهور از سوي راننده سواری مزدا وانت عنوان كرده‌‎اند.

وی گفت: کلیه عابران و رانندگان در زمان تردد در معابر قوانین و اصول ایمنی در عبور و مرور را مورد توجه قرار دهند تا شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا