فعالیت ۱۴ کارگروه در حوزه‌های مختلف در دماوند و فیروزکوه از هفته آینده/ با نگاه به درون و اتکا به نخبگان می‌توان بر مشکلات غلبه کرد

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از فعالیت ۱۴ کارگروه در حوزه‌های مختلف از هفته آینده خبر داد و گفت: با نگاه به درون و اتکا به نخبگان هر در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  سید احمد رسولی‌نژاد در نشست هم‌اندیشی مسئولان شهرستان دماوند با جمعی از معتمدین اظهار داشت: از سه ماه اخیر شناسایی ۳۶۰ نخبه، در دماوند، رودهن و فیروزکوه به‌صورت مجزا صورت گرفت و ۱۴ کارگروه نیز در این راستا تشکیل شد، اما با توجه به شدت گرفتن کرونا امکان آغاز بکار این کارگروه‌ها وجود نداشت.

وی افزود: بر همین اساس، فعالیت کارگروه‌ها با اعضای کمتر از هفته آینده آغاز می‌شود و از نظرات و پیشنهادات اعضا در حوزه‌های مختلف بهره‌مند خواهیم شد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرایط خوبی را سپری نمی‌کنیم؛ هم حال دولت به لحاظ وضعیت اعتباری و بودجه‌ای و هم حال مردم به دلیل مشکلات معیشتی خوب نیست و مردم فشار سنگینی را تحمل می‌کنند.

رسولی‌نژاد افزود: علی‌رغم تمام مشکلات موجود، باید در هر دو شهرستان از نگاه به بیرون خودداری کرده و با اتکا به نخبگان و نگاه به درون بر مشکلات غلبه کنیم.

وی بیان کرد: در بحث اعتباری دوره‌های خوبی را از دست دادیم، اما نا امید نیستیم و با همکاری و اتحاد، تحول لازم را در هر دو شهرستان ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا