فرماندار شهرستان دماوند:

توسعه فضای سبز حریم تقاطع مهرآباد در قالب تفاهمنامه شهرداری رودهن و راه و شهرسازی/ پیش‌بینی ۱۰ درصدی افزایش مسافران نوروزی سال ۹۸ در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند توسعه فضای سبز محدوده حریم تقاطع مهرآباد در قالب تفاهمنامه شهرداری رودهن و راه و شهرسازی انجام می‌شود، گفت: پاکسازی حاشیه راه‌های شهرستان دماوند به‌منظور حفظ محیط زیست توسط راهداری در حال انجام است.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در حاشیه مراسم طرح پاکسازی حاشیه حریم راه‌های شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: امروز با حضور معاون راهداری وزیر راه و شهرسازی طرح پاکسازی حاشیه راه‌ها اجرا می‌شود، با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و مسافرت‌های نوروزی نیاز به پاکسازی اطراف راه‌ها وجود دارد.

وی افزود: در این اقدام به صورت نمادین به مردم اعلام می‌شود که حتماً در پاکسازی به مسئولان کمک کنند همچنین به هیچ وجه زباله‌ها را در مسیر راه‌ها و حاشیه آنها نریزند و حتماً از سطل‌های زباله یا کیسه‌های همراه خود استفاده کنند تا منظر راه‌ها و محیط زیست پاکیزه باشد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: از آنجا که راه‌ها جزو مسافرت هستند،‌ اگر تمیز و پاکیزه باشند رانندگان با آرامش بیشتری به راه خود ادامه می‌دهند.

*پیش‌بینی ۱۰ درصدی افزایش مسافران نوروزی سال ۹۸ در شهرستان دماوند/ اجرای اقدامات ایمنی برای رفع نقاط حادثه‌ خیز محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند

صفری گفت: امسال بیش از 10 درصد افزایش مسافران پیش‌بینی می‌شود، نقاط حادثه‌خیز از قبل پیش‌بینی شده و اقدامات تعمیری در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه امروز در وزارت راه و شهرسازی در سراسر ایران است اما در تهران و شهرستان دماوند این اتفاق افتاده و پاکسازی در کل طول مسیر راه شهرستان دماوند ادامه دارد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: این منطقه برای طرح ایجاد فضای سبز در نظر گرفته شده که طرح آن آماده است و برای انتخاب پیمانکار در سامانه قرار گرفته است، با انتخاب پیمانکار طرح ساماندهی حمل و نقل سه راهی مهرآباد شروع به کار می‌کند.

صفری عنوان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه با شهرداری رودهن و راه و شهرسازی امید است این مکان را در آینده در اختیار شهرداری قرار دهیم تا فضای سبز احیا شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا