رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

فروش اجباری نان با کنجد در واحدهای نانوایی دماوند تخلف و گران‌فروشی است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: فروش اجباری نان با کنجد توسط واحدهای نانوایی در این شهرستان تخلف و گران‌فروشی است.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در بررسی های بعمل آمده و بازرسی‌های نظارتی صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و شکایات عدیده مردمی مشاهده شده است واحدهای نانوایی بر خلاف مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان دماوند، اقدام به فروش اجباری نان با کنجد می‌نمایند.

وی افزود: نکته حائز نان با حداقل ۱۰ گرم کنجد، صرفا به درخواست مشتری ۴۰۰ تومان گرانتر از نرخ مصوب قابل عرضه می‌باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: پخت نان با کنجد و عدم پخت نان معمولی که باعث می‌شود مشتری به ناچار مجبور به خرید با قیمت بالاتر شود موجب ابراز نارضایتی شهروندان شده است.

آقاجان احمدی ادامه داد: این موضوع تخلف محرز فروش اجباری است و به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد که در صورت تکرار تخلف منجر به پلمپ واحد میشود.

وی گفت: اتحادیه نانوایان و بازرسی اتاق اصناف شهرستان دماوند مسئولیت برخورد با این تخلفات را دارند که قطعا برابر ضوابط اقدام خواهند کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند تصریح کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده تخلفات با شماره ۱۲۴ و ۷۶۳۱۹۲۹۲ تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا