بخشدار رودهن خبر داد؛

فرسودگی شبکه برق رودهن نیاز به اعتبارات برای اصلاح و بازسازی دارد/ انتقال دو خط 20 کیلو ولتی از پردیس به رودهن

بخشدار رودهن با بیان اینکه فرسودگی شبکه برق نیاز به اعتبارات برای اصلاح و بازسازی دارد، گفت: احداث پست 63 کیلو ولتی رودهن مساعدت ویژه مسئولان را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا ذوالفقاری در گفتگویی اظهار کرد: متأسفانه شبکه برق رودهن فرسوده است و نیاز به اعتبارات برای اصلاح و بازسازی دارد؛ ضمن اینکه احداث پست برق در منطقه رودهن کمک بزرگی به قطعی برق می‌کند.

وی افزود: اداره برق منطقه رودهن با تمام توان در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان در تلاش است، ولی در برخی مواقع حوادث طبیعی و غیر مترقبه موجب قطعی‌های مکرر در منطقه می‌شوند که نارضایتی‌هایی را به دنبال دارد.

بخشدار رودهن با بیان اینکه حوزه خدمات رسانی اداره برق رودهن گسترده است، گفت: با توجه به پهنه خدمات‌رسانی اداره برق رودهن، افزایش رو به رشد جمعیت، انتظار می رود مسئولان استانی و کشوری مساعدت ویژه برای احداث پست 63 کیلو ولتی رودهن داشته باشند.

ذوالفقاری تصریح کرد: با ایجاد این پست، مشکل افت ولتاژ در رودهن و بسیاری از خاموشی‌هایی که به‌صورت گسترده ممکن است اتفاق بیفتد، برطرف خواهد شد؛ ضمن اینکه انتقال دو خط 20 کیلو ولتی از پردیس به رودهن که به‌زودی اجرا می‌شود، خیلی از مشکلات برق منطقه را رفع خواهد کرد و امیدواریم موجب رضایت‌مندی هرچه بیشتر مردم خوب، فهیم و قدرشناس رودهن باشد.

وی در پایان از همه شهروندان بخش رودهن خواست تا در فصل تابستان، مصرف برق و همچنین آب را در زمان پیک مصرف مدیریت کنند تا با مشکل خاصی روبه‌رو نشویم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا