فرماندار شهرستان دماوند:

فراهم‌سازی مقدمات هوشمندسازی خرید نان در شهرستان دماوند/ جلوگیری از قاچاق آرد در دماوند با اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها

فرماندار شهرستان دماوند از فراهم‌سازی مقدمات هوشمندسازی خرید نان در این خبر داد و گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها از قاچاق آرد جلوگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  رضا طاهرخانی در همایش گرامیداشت روز ملی اصناف اظهار داشت: دولت آیت الله رئیسی به دنبال ساماندهی وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور است، این طرح چندین سال در مجلس مصوب شده بود، اما کسی جرات اجرای آن را نداشت، اما دولت سیزدهم با عزم راسخ تصمیم گرفت که کار زمین مانده در اقتصاد کشور را انجام دهد.

وی افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح مبارزه با رانت خواری و فساد بود تا اگر قرار بر پرداخت یارانه باشد، به صورت مستقیم به مستحق آن پرداخت شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با اجرای این طرح جلوی بسیاری از قاچاق ها گرفته شد که یک نمونه از آن قاچاق آرد است.

طاهرخانی ادامه داد: هدفمندی ارز ترجیحی و بحث آرد و نان در دماوند به صورت یکجا اجرا می شود و نشست‌هایی به صورت ویدئو کنفرانس در این خصوص برگزار شد.

وی تصریح کرد: در بحث هوشمندسازی خرید نان نیز در شهرستان دماوند مقدمات کار در حال فراهم سازی است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در بحث هوشمندسازی خرید نان، هیچ گونه تغییری در قیمت نان تا پایان سال نخواهیم داشت.

طاهرخانی ادامه داد: نانوایان در سطح شهرستان دماوند باید رقابت در تولید بهتر کیفیت مطلوب و کمیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: اجرای هدفمند این طرح در استان هایی به صورت پایلوت اجرا شد و در استان تهران در روزهای آینده به صورت عملیاتی اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: از بازرسان که به صورت شبانه‌روزی دغدغه تنظیم بازار را داشتند تشکر می‌کنیم و خوشبختانه مردم مشکلی در خصوص کالاهای اساسی مشکلی نداشتند.

طاهرخانی بیان کرد: باید در کنار مردم باشیم تا مردم احساس آرامش کنند، اگر شهروندان نان با کیفیت پایین تهیه کنند ما مسئول هستیم، ما باید خادم بودن را در میدان نشان دهیم و در پشت میز نمیتوان آن را نشان داد.

وی تاکید داشت: خوشبختانه در این ایام کوتاه مردم دماوند همراهی خوبی داشتند و از همه پتانسیل ها کمک گرفتیم.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: در سطح ملی بسیاری از مشکلات که سالها بر زمین مانده بود در ۴ ماه گذشته انجام داد شد و سعی کردیم به صورت میدانی و دلسوزانه به دنبال مطالبات مردم باشیم.

*عمليات اجرایی پروژه کمربندی جنوبي دماوند طی ۳ ماه آینده آغاز می‌شود/ ۳۷ هکتار زمین برای احداث آرامستان دماوند با تایید محیط زیست در نظر گرفته شده است

طاهرخانی عنوان کرد: جمله این پروژه ها کمربندی جنوبی بود که در شرایطی که دولت هیچ پروژه جدیدی را تعریف نمی کرد مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: امام جمعه شهرستان بر دو موضوع کمربندی جنوبی و آرامستان مرکزی تاکید داشتند که خوشبختانه در خصوص کمربندی جنوبی در جلساتی که با نماینده محترم مجلس داشتیم در سطح ملی دیدارهایی صورت گرفت و هماهنگی با قرارگاه خاتم انجام شد و با توجه به مساعدت استاندار محترم در خصوص پیگیری تهاتر نفت ۴۸ ساعته این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: علاوه بر این بحث ردیف بودجه نیز با رایزنی نماینده محترم مورد پیگیری قرار گرفت، در حال حاضر مطالعات پروژه انجام شده و در ۳ ماه آینده آغاز خواهد شد.

طاهرخانی تصریح کرد: در خصوص آرامستان نیز نشستی با معتمدین انجام شد و ۳۷ هکتار زمین با تایید محیط زیست در نظر گرفته شده تا برای ۷۰ سال آینده مشکلی در خصوص آرامستان وجود نداشته باشد.

وی افزود: در شهر کیلان درمانگاهی سالها رها شده بود که با هماهنگی های صورت گرفته در عرض دو ماه پیگیری شد و اکنون به صورت شبانه روزی مردم از آن استفاده می کنند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به صحبت مقام معظم رهبری باید در مسیر امیدآفرینی حرکت کنیم، مردم باید نسبت به آینده نظام و کشور خوشبین باشند و این مهم بر عهده همه ماست.

طاهرخانی ادامه داد: دشمنان میخواهند اقدامات بزرگ در سطح کشور نادیده گرفته شود و کم اهمیت جلوه یابد، در این خصوص رهبر انقلاب فرمان جهاد تبیین را دادند.

وی گفت: بسیاری از اتفاقات مهم کشور از برکات انقلاب اسلامی است که برای آن خون ها ریخته شده و حفاظت از انقلاب بر عهده همه ماست.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان عنوان کرد: ولت آیت الله رئیسی اعتماد کردند و با آن همراهی کردند و ما به عنوان خادم، از همه مردم شریف دماوند تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا