امام جمعه دماوند:

فتنه اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد/ دشمن در فضای مجازی با دروغ پراکنی و پخش شایعات آتش فتنه را شعله‌ورتر کرد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه فتنه اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد، گفت: دشمن در فضای مجازی با دروغ پراکنی و پخش شایعات آتش فتنه را شعله‌ور‌تر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه امروز دماوند جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را از نعمات خداوند دانست و گفت: اگر شکر نعمت‌ها را به جا آوریم، خداوند نعمت را زیاد می‌کند، ما قدردان زحمات و مجاهدت‌های امام (ره) و شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی نظام جمهوری اسلامی را «کارآمد» توصیف کرد و افزود: اگر هرکس در این نظام به وظیفه خود عمل کند، هر روز وضعی بهتر از روز قبل خواهیم داشت، در نظام اسلامی ۳ قوه مجریه، مقننه و قضاییه وجود دارد، که هر کدام وظایف بسیار مهمی بر عهده دارند، اگر هرکدام از این‌ها به وظایف خود عمل کرده و کم کاری نکنند، کارآمدی نظام به چشم می‌آید، اما اگر خدای نخواسته ضعیف و کم کار باشند، این ضعف به حساب ناکارآمدی نظام گذاشته می‌شود و این بی انصافی است، همه باید خیرخواه نظام باشند.

امام جمعه دماوند حکومت اسلامی را ارزشمندترین هدیه خداوند خواند و گفت: همه باید برای بقای حکومت اسلامی کمک کنیم، امام (ره) حفظ جمهوری اسلامی را از اوجب واجبات دانستند، برای حفظ این نظام هر کاری می‌توانیم باید انجام دهیم، همه می دانیم که دشمنان در صدد براندازی نظام هستند و نباید دشمن را نادیده گرفت، این واقعیت وجود دارد، ما قطعاً دشمن داریم و جنگ بین حکومت الهی و حکومت شیطان، کفر و طاغوت همیشه بوده است.

فتاح دماوندی با بیان این که کسی که از دشمن غافل شود، با حیله و کید او بیدار خواهد شد، ادامه داد: نباید به دشمن بی خیال و بی توجه باشیم.

امام جمعه دماوند با بیان این که اگر در نظام اسلامی مشکلاتی به وجود آمد، همه ما باید مواظب باشیم، گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان از نارضایتی‌ها سوء استفاده کنند و از مشکلات برای ضربه زدن به نظام بهره برداری کند، دشمن از راه‌های گوناگون از جمله تحریم اقتصادی، هجوم فرهنگی، متزلزل کردن عقاید و باورها، نفوذ سیاسی و اگر قدرتش را داشته باشد، حمله سیاسی، قصد دارد به ما ضربه بزند، دشمن بیکار نیست و هم زمان همه راه‌ها را می‌رود.

وی ادامه داد: اگر به دلیل سوء مدیریت‌ها مشکلات اقتصادی پیش آمد، باید مراقب باشیم دشمن موج سواری نکند، در کشور ما در چند روز گذشته مردم به دلیل مشکلات اقتصادی اعتراض کردند، اما متأسفانه دشمن در صف مردم نفوذ کرد و اعتراض‌ها به آشوب خیابانی و فتنه و اغتشاش تبدیل شد و برخی افراد بی گناه و مظلوم کشته شدند.

فتاح دماوندی دشمن را خوشحال از نا آرامی و ناامنی در کشور ما دانست و گفت: با هوشیاری مردم این فتنه نیز خاموش شد، اما باید از آن درس عبرت بگیریم، زمانی که آتش فتنه روشن شد، دیگر حکومت اصول گرا و اصلاح طلب نمی‌شناسد، برای دشمن فرقی ندارد، کدام حزب و جناح حاکم است، همه ما باید دولت و دولتمردان را کمک و نصیحت کنیم، چرا که دولت جمهوری اسلامی ما است، این دقیقاً همان کاری است، که رهبر معظم انقلاب و امام راحل در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی انجام دادند، همواره دولت‌ها را حمایت کردند، البته تذکر هم دادند و نقد هم داشتند.، اما اگر مشکلی برای دولت پیش آمد همه باید کمک کنیم.

خطیب امروز جمعه دماوند فشار اقتصادی دشمن را مورد اشاره قرار داد و گفت: البته برخی سوء مدیریت های داخلی هم سبب بیشتر شدن این مشکل شده است، راه حل مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و اهمیت دادن به کارگران ایرانی است.

وی با بیان این که در آشوب اخیر غیر از عامل اقتصادی و نارضایتی مردم از وضعیت معیشت، تبلیغات سیاه دشمن نیز آتش فتنه را شعله‌ور‌تر کرد، گفت: دشمن در فضای مجازی با دروغ پراکنی، پخش شایعات و بزرگ جلوه دادن مشکل سعی داشت با فریب تعدادی از جوانان و نوجوانان آن‌ها را به مخالفت با نظام وادارد، برخی نیز فریب خوردند و همراه فتنه گران شعار داده و دستگیر شدند، برای آن‌ها سوء سابقه ثبت شد و در آینده با مشکل مواجه خواهند شد.

فتاح دماوندی از والدین خواست، تا مراقب فرزندان خود باشند و افزود: آموزش و پرورش نیز باید جوانان را آگاه کند، که فریب تبلیغات دشمن را نخورند، دولت نیز باید فضای مجازی را بیش از پیش رصد و کنترل کند، در این فتنه فضای مجازی و کانال‌های انحرافی و معاند نقش پر رنگی داشت، از دولت توقع داریم، که شبکه ملی ارتباطات و اطلاعات را به صورت امن و با کیفیت ایجاد کرده و در این راه هزینه کرده تا مانند این روزها هزینه‌های سنگین متحمل نشود.

امام جمعه دماوند با بیان این که منافقین، سلطنت طلبان، تکفیری‌ها و اربابان خارجی آن‌ها، آمریکا، اسراییل، انگلیس و آل سعود در این قضایای اخیر ذوق زده شدند، گفت: اما دشمنان باید بدانند، به برکت خون شهدا، وجود سپاه و بسیجیان و نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی عزیز و هوشیار و به برکت رهبری بصیر، آگاه و مردمی فهیم، انقلابی و بیدار تیرهای آن‌ها به سنگ خورده و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا